уторак, 24. март 2015.

REBUSANJE (1414)

Naknadno ubačeno ovo reagovanje

13 коментара:

IlijaO је рекао...

Eh!
Epohalno pitanje- ŠTA PIĆU VODI? Ili...

Dejan Minić је рекао...

Sjajno, IlijaO! Poslao sam i tu ideju.

U čaši nema vode:)

Dušan је рекао...

UČA ŠIBA TINA

IlijaO је рекао...

o.k.,BRAVO za tebe!!!

Dušan је рекао...

Bravo i za Era i stilistu.

Slavko Bovan је рекао...

Dušan - tačno.
IlijaO - ubačeno reagovanje.
Dejan - zahvaljujem!

IlijaO је рекао...

Eto ukratko definicije enigmatike
( nisam subjektivan al' da kažem i spretnih enigmatičara!)

Анониман је рекао...


Najpre je Momir Vu;enović
objavio ovakav rebus

U ČAŠI JE KAP ,U'

Neznajući za ovo,načinio sam
nenamerni plagijat, dodajući
prethodnom rebusu samo slovo ,T'.
Objavljeno je, čini mi se, u PAN OSMERCU.
Slovarim

IlijaO је рекао...

Rješavajući Erin rebus i ja sam se držao ideje U ČAŠI (JE)...., ali nisam prepoznao batinu, premda sam mislio svašta - palica, močuga...prut...

Milan S. је рекао...

Bravo za štapić!

Slavko Bovan је рекао...

Složio bih se!

Slavko Bovan је рекао...

Takođe, složio bih se da je najveća vrednost ovih naših blogova ova tzv. interaktivna saradnja :)

Lujka је рекао...

Splićani četvrtkom uzmm štapića i šta pića, pa se druže dok ima.