среда, 25. март 2015.

REBUSANJE (1415)


8 коментара:

Раде Гољовић је рекао...

МАЛА ХИТА КА МЕНИ

Slavko Bovan је рекао...

Da.

N. Petkovski је рекао...

Neću se praviti veći Srbin od Srba, ali dosad sam uvek sretao izraz K MENI (DOĐI K MENI, nikad nisam sreo DOĐI KA MENI). Ako grešim, izvinjavam vam se, jer ipak ovo nije moj maternji jezik.

E, sad, možda se neka osoba zove MENA (MENKA), pa onda MALA HITA KA toj MENI (ali ovo je manje verovatno)

Zdenko је рекао...

Prijedlogu k dodaje se navezak a ispred neke riječi koja počinje sa suglasnicima k, g ili h.

Primjeri: ka kući, ka gradu, ka kinu, ka grobu, ka grmlju, ka hali…

Također i u slučajevima kada se prijedlog k nađe ispred suglasničkog skupa gdje je drugi suglasnik k, g ili h.

Primjeri: ka zgradi, ka školi, ka zgarištu…

Pravilo koje vrijedi samo za hrvatski jezik:

U svim ostalim slučajevima koristi se prijedlog k.

Pravilo koje vrijedi samo za srpski jezik:

U svim ostalim slučajevima mogu se koristiti oba prijedloga.

N. Petkovski је рекао...

Hvala Zdenko! U svakom slučaju radovaću se ako ti nekad kreneš K MENI u Skopju ili ja u Karlovcu.

N. Petkovski је рекао...

ispalo je ono K TEBI

Zdenko је рекао...

Možda jednog dana krenem ka tebi da bih došao k tebi :)

Slavko Bovan је рекао...

Najviše volim što svaki dan idete KA OVOM BLOGU! :)))