субота, 28. март 2015.

ENIGMATIKA I BRAK



Piše: Mesud Malkoč
Slavko me povremeno prijatno iznenadi  s lijepom pričom o podršci supruge njegovom enigmatslom pregalaštvu. Nisam baš siguran da takvih primjera možemo mnogo naći.
Moja iskustva nisu bog zna kako pozitivna-bilo je to tolerisanje hobija uz zadovoljstvo što nije nešto gore (piće itd), ali i stalno nezadovoljstvo što više ne pomažem u kućnim poslovima.
Sve me to podstaklo da navedem primjer potpune harmonije enigmatike i braka, a radi se o bračnom paru Indira i Muhamed Ramić iz Bihaća.
Muhamed Ramićje većini dugo poznat. Prvi rad objavio je u Kvizu 1982.godine, a objavljivao je i u Orbisu, Čvoru, Čvor Razbibrizi, Đerdanu, Enigmi, Avazovim enigmatskim izdanjima (Big, Mix) Krajini, Krajiškim novinama i do sada mu je objavljeno preko 20000 radova.
Indira se "priključuje" ovoj enigmatskoj priči 2002. kad joj je u Sezamu objavljen prvi rad. Od tada joj  je objavljeno preko 10000 radova u Sezamu, Skandi sezamu Đerdanu, Enigmi, Skandi Planjaxu, Asu, Avazovim enigmatskim izdanjima(Big i Max).
I sada su vrlo aktivni i produktivni. Očekujem da ćemo ih upoznati u maju.

7 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Mesude, mislim da je podrška žena muževima- enigmatskim zaluđenicima raširena pojava.

Slavko Bovan је рекао...

Akcenat je bačen na rečenicu kojom se završava ovaj Mesudov tekst. Vidimo se na Uni!

Belirac је рекао...

Hvala Mesudu na ovoj priči i pozdrav Ramićima. Iskreno rečeno, o većini onoga što je u priči navedeno nisam imao - pojma. Nadam se da ćemo se svi okupiti na Uni.

Ilija Đurković је рекао...

Iz mog primjera mogu reći da je odnos supruge prema mojem enigmatskom zaluđeništvu daleko od podrške... Vjerujem da je tako u većini slučajeva, i da su rijetki srećnici po tom pitanju. Mada, još je mlada, možda to godinama pređe u ravnodušnost, ako me do tada ne isprati sa svom enigmatskom zbirkom i jednom drvenom pločom dimenzija A4 koju koristim kao podlogu pri rješavanju... :)

Dejan Minić је рекао...

E, mudrače sa daskom:), mislim da se Slavko šali.

Kod mene je bolja situacija, uglavnom me žena ignoriše. Nema podrške, ali nema ni smetanja.

Ilija Đurković је рекао...

Skoro da si pogodio, žena me zove "duma sa daskom" (od glagola dumati)!

Slavko Bovan је рекао...

Vidim ja da ću morati održati seminar (obuku) za neke od kolega.

Neću vam mnogo naplatiti :)