среда, 26. август 2015.

DESET RAZLIKA

Autor:Mladen Mrčela

3 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Evo ponovo ove moje poslastice:

1. kraj užeta skroz levo
2. čovečuljak u pozadini levo
3. uže na cipeli onoga koji visi na sredini slike
4. kamen skroz desno gore
5. savijeni kraj štapa levo
6. kraj dugačkog štaka dole u sredini
7. drvo skroz levo gore
8. kraj štapa skroz desno dole
9. vrh štapa skroz gore u sredini pozadi
10. ruka čoveka skroz desno

I po običaju: mom oštrom inspektorkom oku ne može ništa da promakne, mada mi se čini da ovde ima još koja razlika, ali pošto sam našao 10, tu stajem, dovoljno je

Slavko Bovan је рекао...

Vjerujem ti Nikola.

N. Petkovski је рекао...

A Bogami pokušao sam da nađem još koju razliku jer prvih 10 sam pronašao veoma brzo (gde god bih usmerio pogled, tamo je i bila razlika), pa sam pomislio da sigurno ima još, ali nisam našao ništa više.