понедељак, 31. август 2015.

PEČE ČIČA RAKIJU

'Ajd, živeli!

Kloklokloklo...klo..(uzimanje vazduha)...kloklo...klo!
Od Ilije Ozdanovca stigoše fotografije koje govore više od 1000 reči!
Stare latinske poslovice kažu "In vino veritas" (U vinu je istina), i "Sublimatum est optimum cum coquitur in vestibus EKK" (Rakija je najbolja kada se peče u majici najdražeg kluba). Stare mudrace valja poslušati! Bravo za Iliju.
PS: Odoh da se raspitam hoće li u Valjevu biti doping kontrole. Ta informacija mi je važna jer, kao samopostavljeni selektor takmičarskih ekipa, moram voditi računa o detaljima.

11 коментара:

Анониман је рекао...

Ilija evo nas do tebe. Uskoro. Kohortaš.

Dusan је рекао...

Nije oblijepio spojeve blatom ili tijestom!(Tako se nekada radilo)

Slavko Bovan је рекао...

Vidim ja, biće veselo...

Mirka је рекао...

Ko da gledam da će zagorjeti. Pozira i zaboravio miješati.

Belirac је рекао...

Prvi put vidim kazan na točkove...!

Belirac је рекао...

Mirka, Mirka! Pa nije to pekmez da se miješa... Zna ilija kako treba...

Mirka је рекао...

Jovane, napekla sam se i ja rakije. (Bogami i pekmeza...)
Čini mi se da Ilija po cijelom selu peče rakiju i upravlja veselim strojem. Zato je na točkovima da lakše ide od kuće do kuće.

IlijaO је рекао...

Eh Mirka. Pravi majstor i radi po kućama. Svojim alatom!
Kum bio ( J.D.) i otišo----slijede foto-zabilježbe !

Mirka је рекао...

Ušur je tvoj. U zdravlje!

Gojko је рекао...

Uz Iliju kazan
biće brzo prazan!

IlijaO је рекао...

Prazan kazan, a pun ja
dobro sjeda nova rakija,
teče teče, nikad stati
morat ću se oblokati.

Pa sad vidim dva Mjeseca
a i zvijezda nešto mnogo,
u križima me "preseca",
žena pita:"Jel bi mog'o?"

Kako ne bih,draga, sada
ko da popih i "Red bull"
imam pogon na sva četri
osjećam se skoro full

Kaže ona da nisam baš fit
biće da sam ipak bull shit
pa me nešto pati pravac
ostah opet mali punoglavac.

Opaska autora:Svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima je slučajna i nenamjerna)