четвртак, 17. септембар 2015.

REBUSI - TAKMIČENJE

Na ovom mestu DANAS će se održaće takmičenje u rešavanju rebusa koje je sastavio Dejan Minić. Takmičenje će biti podeljeno u dve faze. Prva faza će trajati od 18:00 do 21:30 u kojoj će rešavači imati kao pomoć samo broj slova u rešenju. U drugoj fazi, od 21:30 do 23:00, biće data još jedna pomoć, broj slova u frazi, ali će se za svako rešenje dobijati 50% poena od osnovne vrednosti. Svaki od 16 rebusa ima početnu vrednost od 10 poena.
Takmičari će imati pravo da pošalju po jedan set rešenja za svaku fazu, ali će u drugoj fazi biti dozvoljeno slati eventualne ispravke rešenja iz prve faze.
Rešenja rebusa treba slati na slavkobovan@yahoo.co.uk. Biće dozvoljeno maksimalno kašnjenje od 5 minuta, s tim što će se za svaki minut kašnjenja dobijati 1 negativan poen. Rešenja se mogu slati i na drugu adresu koju vidite u levom stupcu ili SMS na telefon 063-89-41-064.
 
Pobednik takmičenja je rešavač sa najviše osvojenih poena, a u slučaju da dva ili više takmičara imaju jednak broj poena, onda će presuditi veći broj poena u prvoj fazi. Ako i tad bude izjednačeno onda će se uzimati u obzir vreme prijema prvog seta rešenja.
 
Svaki od zadatih rebusa trebalo bi da ima jedinstveno rešenje. Domaćin takmičenja priznaće neko alternativno rešenje samo ako zadovoljava visoke standarde.
   
Pozivam sve posetioce ovog bloga da se uključe u ovo takmičenje kako bismo masovnošću takmičenje učinili zanimljivijim.

24 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ovoga puta pravimo mali eksperiment kada su nagrade u pitanju. Naime, nema nagrada (osim zadovoljstva učestvovanja u zabavi) da probamo da utvrdimo koliko su nagrade podrsterk za učešće. Lično mislim da nećemo (mnogo) podbaciti ispod poželjnog broja učesnika.

IlijaO је рекао...

Da ne bi baš bilo na prazno- sponzor je pronađen-za pobjednika ( daj Bože da to budem ja) osiguran je obrok po izboru + piće po izboru, u najboljoj pečenjari u Valjevu ( po izboru petak-subota-nedjelja u prvom tjednu listopada o.g.).
Dobra vijest da mog Lege iz Osijeka( zvanog "ćevap 15''") neće biti na takmičenju- nalazi se na studijskom putovanju po Grčkoj ( eeejjj, 10 dana) sa kolegom iz NS.

Slavko Bovan је рекао...

Hvala, Ilija na sponzorstvu.
Nije da nisam mogao obezbediti nagrade, ali smo Dejan i ja (u dogovoru) želeli da vidimo da li ili ne nagrade podstiču na učešće na ovim takmičenjima.

Ali, kada se već nudiš...onda savetujem da nagradu dobije Dejan, npr. ako bude više od 15 učesnika, a pobednik ako bude npr. manje od 15 učesnika (ili obrnuto).

IlijaO је рекао...

O Dejanu ću se osobno pobrinuti( ako dođe u Valjevo) - čovjeka nisam imao priliku upoznati pa će biti poseban gost na zamišljenom objedu- što bi rekli-stoloravnatelj...
Ako ima zainteresiranih bit će uključen i sladoled ....
A ako bude i jedan neriješen rebus, autoru takmičenja slijedi bonus!
Tri dana druženja sa ekipom iz Slavonije i Baranje ( može i pojedinačno- po izboru- p.s.nema odustajanja na pol puta).

Dejan Minić је рекао...

Najlepše zahvaljujem, meni je dovoljno i jedno pivo:)

Cenim da će rebus br.16 biti težak.

IlijaO је рекао...

Ako ga riješim- ti častiš?

Dejan Minić је рекао...

Dogovoreno. Srećno svima!

Dejan Minić је рекао...

Rebusi br. 8 i 12 će naknadno u redovnim terminima biti prikazani i kao uzajamni. Poslao sam i još jednu varijantu rebusa br. 16.

Dejan Minić је рекао...

Kao što vidite, svesno sam odabrao nešto lakše rebuse, a trudio sam se da ujedno budu i interesantni. Nadam se da sam u tome uspeo.

Luka је рекао...

Lijep set rebusa! Rebus 8. je pravi primjer uzajamnog rebusa!

IlijaO је рекао...

Bit će piva, Dejane!

Belirac је рекао...

Ovog momenta, velika masa izbjeglica (migranata) prolazi mojom ulicom u Belom Manastiru od željezničke stanice do kasarne u kojoj će biti smještene. Podijelili smo sve slatkiše, voće i slično. Više nemamo ni jednu flašu u kojoj bismo im mogli ponuditi vode...

Dejan Minić је рекао...

Hvala, Luka. Taj uzajamni je verovatno najlakši, ali mi se vrlo dopada baš zbog te jednostavnosti.

Piva će svakako biti!

Mirka је рекао...

Vidim ja da ću sama sebi morati platiti piće ako dođem u Valjevo.

Jovane, držite se. Tuga je to velika.

Luka је рекао...

Ja neću stići na pivo, no vjerujem da ćete misliti na mene pri ispijanju.

Mirka је рекао...

Dobri su bili rebusi. Pitki i bez komplikovanja.

Slavko Bovan је рекао...

Nemojte detaljisati!
Stiže dosta rešenja (Ako sam dobro izbrojao do sada 14 učesnika).

Dejan Minić је рекао...

Mirka nas stalno nešto dirka:) Kakav sam ja - takvi su i rebusi (ovde kolutam očima). Zahvaljujem.

Andon Koloski је рекао...

Bravo za Slavka, DM i sve ucesnike ovog rebusnog druzenja.Jedan od tih 14 sam i ja do sada sa tri reshena rebusa br.5, br.9 i br.13. Nadam se na kraju prelazne ocene.

IlijaO је рекао...

Pa, Mirka, čemu bed? Pa ja ću biti tamo!

Mirka је рекао...

Ko je u bedu? Samo konstatujem da neću osvojiti obrok u pečenjari.

Slavko Bovan је рекао...

1.Aleksandra Čolakov
2.Andon Kolovski
3.Budimir Ćosović
4.Vladimir Obradović
5.Gojko Mandić
6.Dinko Knežević
7.Dragiša Cetić
8.Ilija Đurković
9.Ilija Ozdanovac
10.Luka Pavičić
11.Ljubica Bilalović
12.Maksim Antić
13.Marko Mihaljević
14.Milan Žarkovački
15. Milan Sečujski
16.Milorad Živanić
17.Milosav Marjanović
18.Mirka Šajić
19.Nikola Petkovski
20.Petar Petrović
21.Svetlana Jorgaćijević
22. Tunjo Džijan
23.Čedomir Jelić
24. Branislav Nikić

Slavko Bovan је рекао...

Ako niste na spisku, a poslali ste rebuse u prvom krugo, javite se.

Slavko Bovan је рекао...

Rekao bih da je ovo sasvim dobar broj učesnika. Možda nam se poneko priključi u drugoj fazi?