четвртак, 17. септембар 2015.

TABELA



1.Ilija Đurković 160 (poslao u 19.18)
2.Luka Pavičić 150 (150+0)
3.Ilija Ozdanovac 150 (150 +0)
4.Mirka Šajić 145 (140+5)
5.Branislav Nikić 140 (130+10)
6.Svetlana Jorgaćijević 135 (130+5)
7.Čedomir Jelić 120 (100+20)
8.Dragiša Cetić 120 (100 +20)
9.Milorad Živanić 100 (100+0)
10.Vladimir Obradović 100 (80+20)
11.Nikola Petkovski 85 (60+25)
12.Milan Žarkovački 85 (60 +25)
13.Marko Mihaljević 80 (50+30)
14. Dinko Knežević 75 (70+5)
15. Tunjo Džijan 70 (70+0)
16. Milosav Marjanović 65 (50+15)
17. Budimir Ćosović 60 (60+0)
18.Maksim Antić 60 (50+10)
19. Aleksandra Čolakov 40 (40+0)
20. Andon Koloski  35 (30+5)
21. Milan Sečujski 30 (30 +0)
22. Ljubica Bilalović 30 (20+10)
23. Gojko Mandić 25 (10+15)
24. Miodrag Ivanišević 20 (0+20)
25. Petar Petrović 10 (10+0)


20 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam podgoričkom velemajstoru!

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam ostalima sa vrha tabele.

Zahvaljujem svim učesnicima.

Posebna zahvalnost Dejanu na lijepim rebusima.

Luka је рекао...

Čestitka Iliji crnogorskom!

Rješenje: SADIST OLUK RADI (sad i stol kradi) mi je izglado dosta uvjerljivo, dok nisam dobio postavku, no nije išlo.

Još jednom čestitka i zahvala autoru zadataka za lijepu zabavu.

Luka је рекао...

Ups. Sad i stol ukradi!

ljubica bilalovic је рекао...


Čestitam pobjedniku Iliji, zatim Luki, pa opet Iliji pa Mirki....itd. :)

Luka је рекао...

Naravno, čestitka i ostalim (mnogobrojnim) učesnicima.

ljubica bilalovic је рекао...


I uče(s)nicama :).

Dragiša је рекао...

Čestitka pobjedniku!
I svima koji su mu malo pripretili!

ljubica bilalovic је рекао...


Slavko, čak dva minuta ti je trebalo da uradiš i postaviš tabelu?

Mirka је рекао...

Bravo, Ilija!

Slavko Bovan је рекао...

Tabela je bila spremna u 23.02 ali sam sačekao da pogledate rešenja.

Slavko Bovan је рекао...

Večeras smo svi zajedno uradii dobar posao. Sledeći po redu su Luka i Mirka (rebusi su spremni). Mogući termin između SES-a i Dana ludaje.

Бранислав Никић је рекао...

Pohvale Iliji za osvojeno prvo mesto, a Dejanu za jako lepo smišljene i ilustrovane rebuse.

ljubica bilalovic је рекао...


Ja sam računala dva minuta od 23:05 (bilo je tolerancije 5 minuta) ;)

Andon Koloski је рекао...

Pridruzujem se cestitkama pobedniku ovog nadmetanja. Pitao bih: dali je moguce da kod sedmog rebusa da je postavka: NA PSU JE LINO (od medo-lino) pa shodno tome i rashenje bi bilo PSUJE LI NONA? (Gaprindashvili) ili ipak ovo je pogreshna postavka? Hvala unapred na odgovoru.

Dejan Minić је рекао...

Zahvaljujem svim učesnicima, bio mi je veliko zadovoljstvo, kao i domaćinu na gostoprimstvu.

Čestitke Iliji Đ. na neverovatnom podvigu. Mislim da je uspeo da nadmaši i samog sebe. Čestitam i ostalim u vrhu tabele.

Sledeće moje takmičenje je u januaru na istom ˝kanalu˝, biće rebusi slične težine i u njima neće biti nikakvih ličnosti. Srdačan pozdrav i još jednom hvala svima.

Ilija Đurković је рекао...

Zahvaljujem se Dejanu na odlično osmišljenim i lijepo ilustrovanim rebusima uz koje sam uživao i proveo lijepo veče.
Hvala Slavku na domaćinstvu, odličnoj "kampanji" kojom je privukao veliki broj učesnika i poslovično brzoj objavi rezultata (čak nije bilo ni čuvene rečenice - "ovo je nezvanična tabela"). Hvala svim koleginicama i kolegama koji su mi čestitali na pobjedi.
Rebusi su bili tako izabrani da privuku veliki broj takmičara i Dejan je u tome potpuno uspio. Meni je večeras išlo sve od ruke, rješenja su se nizala sama od sebe. Prvih 15 rebusa sam riješio za 40 minuta, a zapeo sam na "DAVI DUŠAN KU..." - nisam nikako uspijevo da ga dovršim. Probao sam sa ... LAŽE, ali se nije uklapalo, dok se nisam sjetio da VARA...
Čestitam najbližim pratiocima Luku i imenjaku Ozdanovcu, interesuje me koji rebus nijesu riješili. Svaka čast i damama Mirki i Svetlani koje su u samom vrhu tabele. Takođe čestitam i svim ostalim učesnicima, brojnošću smo ispoštovali trud autora i domaćina bloga i svi zajedno se lijepo družili.

IlijaO је рекао...

Mene je noćas savladao"san" pa će da komentar pišem jutros! Čestitke imenjaku i Luki( sebi i ostalima, posebno Mirki, naravno).pa još čestitke autoru Dejanu i "sekretaru".
Tvrd orah je bila polovina koale, a malo tvrđi korgi , Čakova paprat i Brus Li
nišani, a nisam riješio koale.
Osjećam se kao Nadal pored Federera i Đokovića, a za iduću tekmu sam bar miran, bit ću drugi, a ako bude sreće pa u Crnoj Gori nestane struje...juhuhu, ne smijem ni misliti...
Pouka za sve: treba dooobro gledati sliku, na njoj je sve. Ja eto nisam dobro gledao u koalu!

Krsta је рекао...

Bravo za sve učesnike - rebusologe, rebusdžije itd.! Pobedniku Iliji svaka čast! Česitke Dejanu i Slavku na dobro osmišljenom i organizovanom takmičenju! Pozdrav svima!

Svetlana је рекао...

Čestitam Iliji na pobedi i svim ostalim učesnicima, zatim Dejanu za lepe rebuse, a posebno mu se zahvaljujem što je među ličnostima bio samo jedan fudbaler. :D