недеља, 22. мај 2016.

ANAGRAMIRANJE (2197)

SPRETNI "ĐAK"

9 коментара:

Dusan је рекао...

PEĐA KRSTIN

Slavko Bovan је рекао...

Da.

Slavko Bovan је рекао...

Ne znam da li ste gledali onu smijuriju od "inicijacije". Naime, članovi Dejvis-kup reprezentacije Srbije imaju običaj da novajliju u reprezentaciju "bace u vatru" tako što paćenik mora da održi govor u kome mora da umetne nekoliko nepovezanih riječi koje mu zadaju kolege iz reprezentacije.
(Peđa Krstin je iz Mokrina)

Slavko Bovan је рекао...

GOVOR KRSTIN PEĐA

Slavko Bovan је рекао...

Zadate reči su mu bile (ako se dobro sećam): TRANZISTOR, PANTLJIČARA, SATARA...

Slavko Bovan је рекао...

Danas rođendan slavi Novak Đoković!

Miroslav Cvetković је рекао...

Ovaj anagram sam objavio u dnevnom listu "Srpski telegraf", u broju 18 od 13. aprila ove godine.

Slavko Bovan је рекао...

Miroslave, kod ovako malog broja slova (od kojih imamo jedno Đ) sasvim je normalno da više ljudi dođe do iste postavke. Ovo sam sastavio poodavno,a Srpski telegraf ne pratim. Znam, znam, ti i ne tvrdiš da sam "prepisao", ali, eto...

Uzgred rečeno, pomenutog igrača sam prvi put uvrstio u ukrštenicu kada je imao 6-7 godina. Imam to negdje u papirima. Objavljeno u lokalnim novinama.

Miroslav Cvetković је рекао...

Ne sekiraj se :)
Ni ja se ne sekiram.