понедељак, 30. мај 2016.

BANE NAJAVLJUJE

Današnji slavljenik, Bane Nikić na svom blogu REBUSI:
 
NAJAVA TAKMIČENJA U REŠAVANJU REBUSA

           Poštovane kolege i koleginice, ljubitelji rebusa, hteo bih da vas obavestim da će sledeće nedelje (05.juna) na ovom blogu biti održano takmičenje u rešavanju rebusa koje smo osmislili ja i Luka Pavičić. Ovo takmičenje je trebalo da se održi još prošle godine, ali nisam uspeo to da uradim, a evo i zašto. Zamislio sam da sve rebuse nacrtaju profesionalni ilustratori i da malo podsećaju na čuvene italijanske rebuse. Moja ideja se ispostavila kao teško ostvarljiva, jer nisam uspevao da nađem ljude koji bi se upustili u taj posao, jer su uglavnom svi imali neke druge isplativije poslove, pa im nisam mogao ni zameriti. Na kraju sam od nekih dobio po koji rebus, pa sam odlučio da ostale sam odradim, ali da bar deluju kao da ih je uradio neki dobar ilustrator. Zato bih ovom prilikom hteo posebno da se zahvalim onima koji su mi bar po neki rebus nacrtali i to Marku Cvetkoviću, Miloradu Žariću, Draganu Milošu i našoj koleginici Mirki Šajić. Rebusi su rađeni u crno-beloj tehnici i u njima nema ni jedne ličnosti, Verujem da će vam se svideti i da ćete uživati u rešavanju. Propozicije takmičenja ću objaviti u nedelju pre podne, a takmičenje će početi u 18,00 i trajati do 23,00 časova. Za tri najuspešnija takmičara, ja i Luka smo pripremili zanimljive knjige. Očekujem da se u takmičenje uključi što veći broj rešavača i do nedelje vas srdačno pozdravljam!

2 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Podržavam!

Slavko Bovan је рекао...

Pratite objave na Banetovom blogu, jer postoji mogućnost malog pomeranja termina takmičenja.