четвртак, 7. јул 2016.

FILIPIKE

Kviskoteka 1104

11 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Nekoliko resenja

NJ
SNJ
SENJ
SANJE
SANJKE
SRKANJE
KRESANJE
SKRETANJE
KRSTARENJE

BAKLAVA

EVROPSKO PRVENSTVO (ali ovo je anagram sa izmenom: V=U)

N. Petkovski је рекао...

Pa onda:

TRLJA I BABUN

Filip је рекао...

U Hrvatskoj je Europsko, a ne Evropsko Nikola :D piramidu si riješio, a anagramni rebus je tek djelomično točan.

Filip је рекао...

Nadam(o) se da je zadovoljan i gosn. Nedjeljko, godine su standardno po propisima. Ne pokusavaju me 'pomladit' kao sto se govorka za Renata Sanchesa iz Portugala.

Filip је рекао...

E, da, zaboravim se potpisat: Filip.

N. Petkovski је рекао...

Da, nisam se setio za srpski i hrvatski (evropsko i euriopsko), a rebus je stvarno pogrešan (vrlo su sitne brojke) pa treba TRLJA I ARBUN

IlijaO је рекао...

Indirekt: ASPIK

Belirac је рекао...

Interesantno je pratiti kako se neke ideje razvijaju ili variraju godinama i decenijama:

U "Čvoru" broj 40 (3. X. 1970, str. 5) Dušan Kos je objavio ovakav opisni rebus:

JEDNOG KECA
kod kartanja
imala je
seka Janja,
pa izgubi
protiv Tine
slasni komad
hladetine!

D. Kos - Šandrovac

Nedjeljko Nedić је рекао...

Filipe, zamijetio sam da si ostario godinu dana. Ja naravno znam zašto dolazi do takvih pogrješaka.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Piramida je mogla i s desetkom:

TRESKANJE, ISKRETANJE, KASTRIRANJE

Filip је рекао...

Išao sam na premetajno vreteno, pa vreteno pa sam stao na piramidi. Jest da je devetka, ali dozu ozbiljnosti joj daju upisani "nj"-ovi i ljetni "tematski" pojam.
F