недеља, 21. август 2016.

ČAČAK - SASTAVLJANJE

Pojedinačni plasman na Prvenstvu Srbije u sastavljanju zagonetaka:
1. Sreten Perić 73
2. Rešad Besničanin 56
3. Dragiša Cetić 53
4. Zoran Radisavljević 52
5. Veroljub Babić 46
6. Ilija Ozdanovac 44
7. Ilija Đurković 42
8. Vladimir Šarić 40
9. Krsta Ivanov 38
10. Milutin Tepšić 29
11. Zoran Milošević 28
12. Miloš Karna 27
13. Milosav Marjanović 21
14. Voja Dodevski 17
15. Zlatan Pupezin 13
16. Rade Matović 11

Ekipno:
1. EK "KIkinda" 1- 153
2. ED "Đorđe Natošević" 108
3. EK "Valjevo" 85
4. EK "Bor" 77
5. EK "Kikinda" 2 - 55

Žiri: Aleksandar Janković, Dragan Matović i Slavko Bovan

3 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

Ispušten Ilija Đurković na 7. mjestu sa 42 boda!

Анониман је рекао...

22.8.2016.
Сад сам стигао из Чачка, где сам измирио финансијске и друге обавезе према домаћинима. (Све је у реду). Поделио сам признања, мајице и енигматски материјал у ТО Чачка и Студентском центру; извинио сам се помоћнику градоначелника што због породичних обавеза немам времена да се више бавим у Чачку, па ћемо други пут ићи на пиће. Пренео сам им да су гости отишли са предивним утисацима, а и они су нас хвалили...
Истина је да су колеге из Хрватске оставили леп утисак на Ану из ТОЧ, рекла ми је: баш су вам занимљиви они другари из Хрватске! А земљак Драган из ТОЧ - присутан на отварању (који је био председник омладине у мом месту кад сам био основац), већ ме заврбовао да се укључим у израду традиционалног годишњака о Овчар бањи. Успут, ради и на делу монографије, или тако нешто, о Овчарско-кабларским селима, у коме је мој Дљин.
Пошто смо у неким важним породичним пословима, а НАЈБОЉА ОД СВИХ НАЈБОЉИХ ЖЕНА ме замењивала у последњих 5 дана и добрано пре тога; само сам претрчао слике и коментаре. Писање следи касније.
А. Јанковић.

Анониман је рекао...

22.8.2016.
Заборавио сам зашто сам почео да пишем:
Решад се на горњој слици држи за главу због задатака у ''састављању'' које сам задао.
Више такмичара ми је рекло да је ПРЕЉИНА у кавдрату, на 5. месту била претешка, за кратко време.
АЈ.