петак, 11. новембар 2016.

DIVAN ANAGRAM

TO JE DIVAN I SREĆAN BOLMANAC!
Autor: Željko Jozić

21 коментар:

N. Petkovski је рекао...

BELOMANASTRIRAC JOVAN NEDIĆ

Zdenko је рекао...

Super! :)

Belirac је рекао...

Dičnom inspektoru danas je zadrhtala ruka kad je ispisivao rješenje. Ostavljam njemu da se samoispravi...

Belirac је рекао...

Ja sam stvarno Belomanastirac jer u Belom Manastiru živim od 1. I. 1982. godine, a i moj pseudonim nastao je sažimanjem toga etnika: Belirac < Bel(omanast)irac.

No, ja sam stvarno i Bolmanac jer sam u Bolmanu rođen 1. I. 1954. godine i tu sam, uz prekide zbog studija, vojske ili zaposlenja u "Čvoru", živio sve do preseljenja u Beli Manastir.

Prema tome, treći dio anagrama je istinit, a stoji i tvrdnja da me kroz život u svakom pogledu prati(la) i sreća...

Željko Jozić је рекао...

Oprosti mu Jovane, žurio se da bude prvi odgonetač. :)

N. Petkovski је рекао...

Dičan inspektor se izvinjava za R viška u rešenju, jer je žurio (ne da prvi pošalje rešenje) nego na susret sa jednom damom (pa sad vi mislite si što hoćete) :):):). Susret je trajao do maločas (i opet si mislite što god hoćete):):):)

Željko Jozić је рекао...

Ma ne mislimo mi ništa, osim da ste se lijepo zab(r)avili... :)

Belirac је рекао...

Zahvaljujem Željku na odličnom anagramu. Šteta što je prvi pridjev "prepohvalan" pa ne mogu biti toliko neskroman i tvrditi da je anagram - sto posto istinit. Istinit je - tričetvrt (u mom bi selu rekli "tri fertalja").

Slavko Bovan је рекао...

Šta mislim o ovom anagramu pokazuje podatak da je objavljen preko svih redova (Čekao na objavu 2 minuta od slanja). Naime, idem redom (nekim svojim redom) sa objavama Željkovih anagrama. Uzimam ih iz foldera onako kako su "naslagani" (ima ih na čekanju jedno 30), ali ovaj je uskočio direktno iz inboksa.

N. Petkovski је рекао...

... zab(r)avili ... Tako je. Bilo je i sa R i bez R, a plus i sa LJ :):):)

Željko Jozić је рекао...

Ja se uvijek zab(rlj)avim kad popijem brlje. :)

Nevenko је рекао...

MILAN BANDIĆ: VERAN OTAC SEJO!

Luka је рекао...

Što da čovjek da kaže, Željko stvara same bisere i to će biti prvorazredna niska!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Jovane, pazi da ti popularnost ne udari u glavu! Željko, izvrsna premetaljka.

Belirac је рекао...

Nedjeljko, naravno da ću paziti. Neskromno izjavljujem da sam ja skroman čovjek, a premetaljka je stvarno izvrsna. Autor zaslužuje čašćavanje.

Slavko Bovan је рекао...

Takođe, vrlo sam zadovoljan činjenicom što je post u kome je sve pozitivno (od sastava do komentara) dođe na vrh po čitanosti.

Sneška је рекао...

ON: STICAO JA MLAD, NEVIN...BEĆAR!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Pazi Jovane, Željka je teško počastiti.

Belirac је рекао...

Kao što sam bio iznenađen Željkovim anagramom, tako sam sada iznenađen da je taj "post" došao na vrh čitanosti.

Željko Jozić је рекао...

Nedjeljko, što plašiš Jovana, kava i osmijeh bit će sasvim dovoljni,
pod uvjetom da ne ožednim od silnog razgovora, jer je opće poznato
da se volim očitovati blagoglagoljanjem. :)

P.S. Jovane, izgleda da nisi primijetio, napisao sam da ću ti
poloniti knjigu "Pojmovnik zagonetaštva" (vidi prilog)

Belirac је рекао...

Nisam primijetio da si napisao da ćeš mi pokloniti "Pojmovnik zagonetaštva". Već dulje vrijeme tražim tu knjigu, ali mi je netko rekao da se više ne može kupiti, osim možda u antikvarnicama. Zahvaljujem! To su sad već dva čašćavanja...