четвртак, 1. децембар 2016.

KIKINDSKE NOVINE (331)


Kikindske novine 331, 01.12.2016.

2 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Glumac sa slike iz Zlatanove skandinavke rođen je u Nakovu.
Prošle sedmice Zlatan mi donese skandinavku i kaže: "Juče sam došao s Rusom (glumcem - opsaka SB) iz Nakova, i odmah sam se setio kako da ga iznenadim". Naknadno ćemo javiti Zlatan i ja kakve su bile reakcije.

Inače, gledao sam ga u nekoliko predstava, ali me najviše dojmila uloga u predstavi Kako Banat kroz rodoljublje ide.

Slavko Bovan је рекао...

Rus je na filmu izgovorio jednu od kultnih rečenica savremenog srpskog filma. U filmu "Turneja" igra jednu vrlo kratku, ali upečatljivu epizudu i izgovara čuveno "Džavaharlal, javi se!" (Pogledati na internetu!). Interesantno je da u 99% slučajeva uz tu scenu stoji da je glumac Josip Pejaković.