четвртак, 4. октобар 2018.

OD SUTRA U BJELOVARU

SOZAH  od petka.

15 коментара:

Belirac је рекао...

Niko ne ide u Bjelovar na 34. SOZAH?

Hajro је рекао...

Ja se polako primičem, nakon Maribora, Izole i Rijeke evo me kod Mesuda, evo ga pozdravlja sve...

Belirac је рекао...

Drago mi je da se primičeš Bjelovaru, kad već prošle godine nisi mogao i do Belog Manastira. Pozdrav i Mesudu...

Nadan Hapsić је рекао...

Moj plan je petak u Zagreb, a Bjelovar od subote ujutro.

Slavko Bovan је рекао...

I ja se "obuvam" (uzeo sam odmor u četvrtak kako bih obavio zaostale poslove), pa u petak na put. Radujem se susretu sa dragim kolegama.

Branko је рекао...

Dragalićani stižu u subotu!

Belirac је рекао...

Zadužen sam da Krsti Ivanovu i Stjepanu Najmanu kupim monografiju o "Čvorovoj" pedesetogodišnjici. Da li je zainteresovan još neko?

IlijaO је рекао...

He-he. Ekipa s jugoistoka ( BihH, točnije Orašje -Privlaka) dolazi u petak...vrijeme dolaska ovisi o raspoloženju i strateškim točkama itinerara....

Nedjeljko Nedić је рекао...

Znači, vidimo se.

Slavko Bovan је рекао...

Koliko sam mogao da upratim, u Bjelovaru bi mogao biti masovan skup.

Neki Tip је рекао...

Dobro došli, čekamo vas ... bit će to međunarodni skup ... bar se tako čini ... dolaze nam gosti iz sedam država ...

Slavko Bovan је рекао...

Moglo bi danas neko foto-javljanje iz Bjelovara (npr. fotografija sa monografijom) pa da se polako zagrijavamo i spremamo za put. :)

Neki Tip је рекао...

Na žalost, monografija nije gotovo ... pa nema fotografije ... još ju tiskaju...

Hrvoje Horvat је рекао...

i monografija će biti sutra do kraja dana gotova... zato je muzejski postav gotov, ČVOR-ovi poklon paketi za goste na obljetnicu gotovi, pehari za natjecatelje svih četiri natjecanja u dva dana, te plakete, priznanja i zahvalnice za nedjeljnu svečanu skupštinu čekaju... nadamo se povelikom skupu da dostojno obilježimo proteklih 50 godina...

Dobrodošli u Bjelovar!

Belirac је рекао...

Ako nekome treba alternativno prenoćište u Bjelovaru u noći s petka na subotu, postoji ležaj u dvokrevetnoj sobi za nekih 17 eura.