субота, 15. јун 2019.

REBUSANJE (3645)

Milan Žarkovački

7 коментара:

Andon Koloski је рекао...

Zagonetka.

Milan Žarkovački је рекао...

Tačno.

Радоја Рацановић је рекао...


Одличан!

С обзиром на рјешење, занимљиво је да се нико раније није (до)сјетио.

Лично мислим да је штета овако добре радове објавити на блогу, а не у енигматском листу. Пошто је ситуација у енигматици у Србији таква кава је, надам се да ће овај ребус видјети свјетло дана у неком од хрватских листова.

Milan Žarkovački је рекао...

Hvala, Radoja! Ovaj mi dugo stoji u arhivi. Zanimljivo je da sam juče ovlaš pokušavao da rešim Dragišin kriptogram iz Kvizorame, pa sam i pripremao ovaj rebus, i u međuvremenu sam ugledao rešenje koje je analogno ovom mom - "kriptogram"!

Slavko Bovan је рекао...

Radoja, izražavam oštar protest :)
Objava na ovom blogu nije manje vrijedna od objave u nekom (bilo kom) listu.

Радоја Рацановић је рекао...


Тај протест сам очекивао одмах ноћас, али си, ето, заказао. (:

Slavko Bovan је рекао...

Trebalo mi je neko vrijeme da se priberem od šoka :)