недеља, 22. децембар 2019.

DOBIO SAM KNJIGE



Zahvaljujem Nedjeljku Nediću na knjigama i časopisima  koje mi je poslao.
Juče je poštar na moju adresu isporučio pošiljku (poslatu iz Novog Sada) sa tri knjige i 10-15  starih enigmatskih listova.
Marljivi Nedjeljko objavljuje knjige i poklanja ih kolegama. Za svaku pohvalu! U dve knjige koautor je Antun Jurić, kome se, takođe, zahvaljujem.
U pošiljci su:
 „Leksikon naselja u Bosni i Hercegovini“, Nedjeljko Nedić, A4 format, 80 strana, vlastito izdanje autora, tiraž 110 primeraka.
„Troslovni rječnik“, Antun Jurić i Nedjeljko Nedić, 102 strane, vlastito izdanje autora, tiraž 110 primeraka.
„Stvrdnut  kukuruz u zgusnutu kupusu“, Antun Jurić i Nedjeljko Nedić“, vlastito izdanje autora sa potporom kolege Marka Mihaljevića, tiraž 110 primeraka.
Na knjigama su i posvete, na čemu se, takođe zahvaljujem.
Knjige su smeštene u moju biblioteku, a enigmatske listove ću narednih dana da „gustiram“.

4 коментара:

Krsta је рекао...

Iste knjige sam i ja dobio uz dodatak Nedjeljkove aforizme i Leksikon Mavra Špicera iz 1930. Kolegama, Juriću a pre svega Nediću, još jednom se zahvaljujem.
Pozdrav.

Анониман је рекао...


Zahvaljujem Nedjeljku na pošiljci istih knjiga uz napomenu da smo mu spremili pošiljku naših izdanja.

Vlagor

Nedjeljko Nedić је рекао...

Dobro je Vlado da si napisao da su stigle jer sam ih poslao iz Županje prije više od mjesec dana.

Анониман је рекао...


Pošiljka je stigla ranije a mislim da sam to negde spomenuo na blogu DUE.
Uskoro šaljemo pošiljku Nedjeljku.

Vlašar