субота, 29. фебруар 2020.

LUKA U "FENIKSU"


11 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Skandinavka (i rebus) je neupotrebljiva zbog male rezolucija i ne vidim svrhu objavljivanja ovog priloga.

Sačekaću kod Nedjeljka normalan sken koji može da se odštampa, a onda i reši.

Dejan Minić је рекао...

Zahvaljujem Luki na poslatom skenu velike rezolucije:)

Luka је рекао...

Rebus je prema ocjenama Feniksovog žirija osvojio 2. mjesto, a bolji od njega sa 61. bodim bio je Ilijin:

Pet asova u Zlinu! - Peta (Wilson), sova uz Linu (Červara)

Dejan Minić је рекао...

POČETAK ODLUKE (Po četa kod luke)

Luka је рекао...

Tako je!

Zdenko је рекао...

SPRDAČINA KRUGA AUDIJENCIJE!
(predsjednička inauguracija)

Радоја Рацановић је рекао...


O, Luka, Luka, pa ne znaš ni koje ti je rješenje rebusa. (:

Радоја Рацановић је рекао...


Što će reći da sam rješavao križaljku pa tako došao do tačnog rješenja rebusa. Inače, preferiram ovakav stil sastavljanja pa sam zato i rješavao. Nema se šta zamjeriti, rad je dobar.

Радоја Рацановић је рекао...


Kada sam već riješio, da upišem i rješenje:

sadist, trimer, rijeke, ižanin, n, gard, POČETAK ODMORA, osama, ambon, njo, lt, idol, etažer, ural, patrola, d, golija, ogranci, avo, olinsk, din, jidiš, himalaja, eč, bisaku, urar, vatikan, sagini, snoz, kateta, ij, kitara, leonida, ino, triatlon, t.

Dejan Minić је рекао...

Hehe, ovaj rebus može da ima dva rešenja. Sada sam i ja rešio celu križaljku.

Ove sa Memorijala sam skoro sve rešavao i ponešto što mi je interesantno sa Tio ili Due. Koliko nas ima koji odštampamo i rešimo ukrštenicu / križaljku sa bloga? Hajro, Radoja, Jovan N...

Luka је рекао...

U Dejanovom rješenju na brzaka uopće ne zapazih da je napisao krivu drugu riječ, računajući da je ovaj uradak 'mačji kašalj' za rebusaša poput Dejana. No, greške se dese i ponajboljima. Dejanovo rješenje čak ne bi ni išlo na prikazanu sliku, jer u pozadini nema nekakve luke, jedino što se moje ime nalazi u najgornjem polju uz sliku. Međutim, i rješenje je nategnuto, a priznat ćete da je pravo POČETAK ODMORA, gotovo pa odlično, što nije promaklo oštrom oku Feniksovom žiriju.