субота, 22. фебруар 2020.

MASTERS U KIKINDI



Kikinda je bila domaćin još jednog Masters turnira u kvizingu. U SSŠ „Miloš Crnjanski“ takmičilo se šestoro kvizaša iz Zrenjanina i Kikinde.
Tabela:
1.Nedeljko Šujica, Zrenjanin  144 (68 + 76)
2. Veselin Sekulić, Zrenjanin 136 (66 + 70)
3. Vanja Tomašev, Kikinda 130 (63 + 67)
4. Branko Ljuboja, Kikinda 102 (47 + 55)
5. Milan Šljapić, Zrenjanin 86 (38 + 48)
6. Bojana Tatić, Kikinda 54 (20 + 34)
EK „Kikinda“ je pripremio i skromne poklone. Svi učesnici, kao i predstavnici medija dobili su EKK kalendare, Šujica, Sekulić i Ljuboja za plasman su nagrađeni EKK šoljom (Vanja se za nagrađivanje ne računa),a EKK šolju je dobila i najbolje plasirana takmičarka. Isidora Mirković je stigla da rešava samo drugi deo testa, ali samo rekreativno.

2 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ja sam rekreativno rješavao prvi dio teksta. Nisam imao vremena da prebrojim tačne odgovore (obaveze oko organizacije), ali mi se čini da ne bih imao loš rezultat jer su me pitanja baš "pogodila".

Slavko Bovan је рекао...

Bio sam odsutan svega četiri sata, a kada sam se vratio kući zatekao sam "milion" poruka, baš kao da ste se dogovorili da mi SVI sad pišete. Koristili ste sva moguća sredstva komunikacije, osim goluba pismonoše. Trebaće mi dva dana da sve raskrčim. Zato, molim za malo strpljenja. (Ima nekih jako-jako važnih poruka, ali trebutno imam još neke jako važne obaveze).