петак, 5. јун 2020.

"KVIZORAMA" (1467)

Kvizorama 1467, 06.06.2020.

8 коментара:

Nedjeljko Nedić је рекао...

Indirekt: LUGARIJA (L U GARIJA, Gari Capelli, hrv. ministar turizma)

Spirala: LEDENI ČAJ - VJETROLOV - DECIKULON - TRAMBULIN - ULJE MANUKE - MIRA BANJAC - GUŠTERAČA = DVOUMLJENJE - NEDOUMICA

Milan Sečujski је рекао...

BAŠTONI, ŠPADE, DENARI i KUPE (uh, ovo je bilo teško!)
Mogli bi biti i BASTONI i SPADE, a možda i DINARI umesto DENARI, a eventualno i ŠPADI umesto ŠPADE, pošto su nazivi dosta labilni.

N. Petkovski је рекао...

I ja sam razbijao glavu oko ovih novaca, ali nikad nisam čuo za bastone i spade. Ipak su DINARI i KUNE.

Анониман је рекао...

Vidi se da Nikola nije bio na Jadranu, a kamoli igrao briškulu i trešetu.Mate

N. Petkovski је рекао...

Ma bio sam više puta na Jadranu - imam 74 godine, imao sam čak sedamdesetih godina prošlog stoleća i jednu curu Dalmatinku (Luce), ali ne znam za te igre i nisam ih igrao. Sad sam na internetu našao: briškula, špadi, denari i kupe. Dakle, Milan je dao tačan odgovor.

Milan Sečujski је рекао...

Da, nakon što sam se 15 minuta bezuspešno vrteo oko APAČA i ČINUKA...

Nedjeljko Nedić је рекао...

Teško tebi, Nikola, ako Gospođa pročita ovo zadnje što si napisao!

N. Petkovski је рекао...

Ma, moja gospođa zna za tu Dalmatinku, i baš je srećna što mi ta veza nije potrajala, pa se onda odmah nakon toga udala za mene i sad je ona već 41 godina moja supruga.