уторак, 9. април 2024.

ANAGRAMIRANJE (7608)

 

6 коментара:

Анониман је рекао...

ČEDA MARKOVIĆ

Goce Pavlov

Zdenko је рекао...

MAKRODAČIĆEV!

Z.Tacić је рекао...

DRAMIĆE KOVAČ.

Mandrak је рекао...

VEDRA MOĆ KIČA

Zapravo, hteo sam anagramom da kažem nešto lepo o svom prezimenjaku i zemljaku Čedi, samo nisam u fazonu :) On je, inače, nekih 30 godina bio lokalni pevač, ali nikad nije odustao. Viđao sam ga na slikama sa raznih takmičenja na kojima je moja majka učestvovala (da baš ne kažem: redovno pobeđivala). I eto, ona je još 1977 prekinula karijeru, a on nastavio i strpljivo čekao da mu Staniša Stošić oslobodi mesto (Staniša mi je, btw, još više zemljak budući da je iz Vladičinog Hana; to je manje poznato jer mi iz te optšine uglavnom ne ističemo geografsko poreklo kao bitnu stvar... niti smo generalno skloni razmetanju i hvalisanju :P).

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno.

Z.Tacić је рекао...

I VODEĆA KRČMA.