среда, 10. април 2024.

IDEMO U RABAC (3)

7 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Valter piše: U prilogu je popis dosad prijavljenih za SOZAH. Ako ima još zainteresiranih, molim da to učine čim prije.

Slavko Bovan је рекао...

Juče mi Džems "došapnu" da bi hercegovačka ekspedicija mogla imati još jednog člana.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Karmenka Sabolčec, ne Mirjana.

Анониман је рекао...

Nedjeljko sve zna. A što ako čovjek dolazi sa kćerkom? Pero
Usput, ovih dana u Zagreb slijeće i Hajro koji se iz nepoznatih razloga još nije prijavio. A i Jozić nam duguje objašnjenje. Pero

Hajro је рекао...

Ne pokušavam biti zagonetan, Valteru sam objasnio da prijava čeka nešto na što ne mogu uticati, no Rabac mi je više nego poželjna destinacija, sve sam planove podesio tako.

valter kvalić је рекао...

Doista je Karmenka. Moja isprika.
Valter

IlijaO је рекао...

Kad će više taj petak...? Ekipa u niskom startu!