среда, 1. мај 2024.

REZULTATI MAGIČNI LIK (4)

4 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Kod Bože zadnja riječ je INICIRANJE i očigledno je žiriju bilo jasno da je slovna greška. Jedna od mojih verzija bila je skoro 100% ista.

Slavko Bovan је рекао...

Imao sam i verziju vrlo sličnu kao Rešad. (Najviše sam se "mučio" s ovom zagonetkom).

Slavko Bovan је рекао...

Da sam ja davao bodove, Radoja bi od mene dobio znatno više od 11 (prosjek ocjena od žirija).

Анониман је рекао...

I ja bih Rado ju puno bolje ocijenio, pa njegov lik je i teži od drugih. Do Radojina magična lika, nalazi se i moj, a zajedničko im je da su sve riječi imenice i nijedna nije monotona, već sve imaju skupinu, pa je tako kombinatorika izraženija. Dobra vijest je da mi je Rajko dao 14, pa će moja Maslinica možda ugledati svjetlo dana u Feniksu. Pero