субота, 27. април 2013.

REBUSANJE (260)


9 коментара:

Luka је рекао...

GOLEMA JELICE!

Slavko Bovan је рекао...

Danas je blog cijeli dan bio na "autopilotu".

Tek sad sam se vratio iz BG (privatne obaveze) i zatekao sam mnoštvo poruka. Kako sam sada umoran k'o pas, zamoliću kolege da se malo strpe. Odgovaraću čim smognem malo snage.

Slavko Bovan је рекао...

da /misli se na planinu Jelicu/

Mišo је рекао...

Ponavljam komentar koji je išao ranije na istu temu, ali sam ga kasno ubacio, pa vjerovatno nije primijećen:
Ima ovdje jedna nepravilnost - ne u rebusu već u čitanju naziva slike. ''Maja'' se čita Maha - pa je gola Maha. Mi smo to, ko zna kad, pročitali kako piše, a ne kako to Španci izgovaraju i to je tako ostalo!

Slavko Bovan је рекао...

Zapaženo je, i vjerujem da većina posjetilaca zna da bi gologuza gospojica trebalo da se zove MAHA, ali ne bih da budem prvoborac. Ako svi ili skoro svi izvori kažu da je MAJA, onda je za mene Maja.

Mišo је рекао...

Nisam mislio da treba da je zovemo Maha - bila je samo napomena da je to ''pravo stanje stvari''! Još dosta toga mi nepravilno izgovaramo, pa ne mijenjamo jer se ''ustoličilo'' kod nas. Nije bila kritika.

Анониман је рекао...

Mišo je u pravu.

Slavko Bovan је рекао...

Poštovani, poruka malo nejasna, molim pojasnite!

Milan S. је рекао...

Najavljujem i reagovanje sa rešenjem GOLEMA JELICA, s tim da u grafičku predstavu treba dodati nekoliko lica na sliku. Sasvim je izvodljivo, čak neće ni loše izgledati. Gledaću to da uradim čim mi moleri izađu iz stana :)

Što se Maja/Maha primedbe tiče, sasvim je na mestu. Ovo bi onda, strogo uzevši, bio etimološki rebus.