Ivica Mlađenović iza dva panoa na svojoj velikoj izložbi
enigmatskih radova na Beogradskom sajmu početkom osamdesetih godina
prošlog veka. (Prilog: Miroslav Cvetković)
Ovo je trebala biti umetnička fotografija, ali nije sve ispalo kako sam zamislio. Imao sam nekoliko boljih, ali sam pronašao samo ovu koju je i vreme malo izbledelo (33-34 godine).
U to vreme je bilo neuporedivo teže napraviti dobru fotografiju: radilo se na filmu koji se mogao kupiti, pretpostavljalo se da će u foto-laboratoriji korektno razviti film i uraditi fotografije, pretpostavljalo se na kojoj vrsti foto-papira će fotografija biti urađena, pretpostavljalo se... Danas se digitalnim foto-aparatom okine 50-100 puta, pa izabere jedna fotka, a zatim u fotošopu popravi eventualni propust. Film sa koga je načinjena priložena fotografija je imao sreće da nekako ode do jedne laboratorije u Londonu, a ne do foto-laboratorije "Borbe" ili, nedaj bože, do "Foto-lika" pokraj glavne autobuske stanice u Nišu. To vreme je već donelo neke probleme u svakodnevnom životu - nestašice, a fototehnika je bila zadnja rupa na svirali. Inače, izložbe Ivice Mlađenovića se tek pomalo sećam. Znam da smo džumle upali na Sajam (članovi ED "Zagonetka"), da je bilo mnooogo panoa sa uvećanim fotokopijama radova autora, da je bila u hali 3 (prva hala sa leve strane gledano od ulaza u Sajam)...
4 коментара:
Miroslav će objasniti kako se naziva ova revolucionarna metoda u umjetničkoj fotografiji :)
Ovo je trebala biti umetnička fotografija, ali nije sve ispalo kako sam zamislio. Imao sam nekoliko boljih, ali sam pronašao samo ovu koju je i vreme malo izbledelo (33-34 godine).
Fotografija je zadovoljavajuća za ovu rubriku!
U to vreme je bilo neuporedivo teže napraviti dobru fotografiju: radilo se na filmu koji se mogao kupiti, pretpostavljalo se da će u foto-laboratoriji korektno razviti film i uraditi fotografije, pretpostavljalo se na kojoj vrsti foto-papira će fotografija biti urađena, pretpostavljalo se... Danas se digitalnim foto-aparatom okine 50-100 puta, pa izabere jedna fotka, a zatim u fotošopu popravi eventualni propust.
Film sa koga je načinjena priložena fotografija je imao sreće da nekako ode do jedne laboratorije u Londonu, a ne do foto-laboratorije "Borbe" ili, nedaj bože, do "Foto-lika" pokraj glavne autobuske stanice u Nišu. To vreme je već donelo neke probleme u svakodnevnom životu - nestašice, a fototehnika je bila zadnja rupa na svirali.
Inače, izložbe Ivice Mlađenovića se tek pomalo sećam. Znam da smo džumle upali na Sajam (članovi ED "Zagonetka"), da je bilo mnooogo panoa sa uvećanim fotokopijama radova autora, da je bila u hali 3 (prva hala sa leve strane gledano od ulaza u Sajam)...
Постави коментар