понедељак, 29. децембар 2014.

NOSTALGIJA (371)

U redakciji Orbisa 1989.

4 коментара:

Анониман је рекао...

"Orbis" je bio zaista kvalitetan casopis, pa ni je cast sti sam konacno upoznao glavne vinovnike nakon toliko vremena.
kohortas.

IlijaO је рекао...

Ti poznaš manekena sa slike?

Hajro је рекао...

Nered u prvom planu je moj radni sto, srecom se ne vidi josh desno gdje mi je bio neradni... Nego, ovo sa manekenom nije bez osnova, puno si se nesto slikao u redakciji. Svega je bilo i gotovo sve je bilo bash dobro, od telecih koljenica iz kuhinje sa prvog sprata (lift je mirisao), do putovanja, druzenja, odnosa sa suradnicima, honorara..., znam neki ce reci "a i bilo se mladje", no bilo je dobro I starijim. Gdje me nadje u ponedjeljak ujutru.

Slavko Bovan је рекао...

Među malobrojnim fotografijama koje su preživjele lude devedesete imam 3-4 iz redakcije.
Prije izvjesnog vremena se i sam iznenadih otkud mi.