уторак, 27. октобар 2015.

REBUSANJE (1805)


6 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Fraza: 3,6,3 ili 3,2-4,3.

Ima nedostatak, fali subjekat u rešenju, pa sam ga sam izbacio iz takmičenja. Bar sam se potrudio oko ilustracije:)

Andon Koloski је рекао...

...те нејаким - ... Те Неја Ким

Dragiša је рекао...

Prete nejakim !

Mirka је рекао...

Super je ilustracija. Ja pokušavala i Rio uklopiti, pa ne ide u 12 slova. Zbunjivo, Dejane, ali u tome je i draž.

Dejan Minić је рекао...

Rio se tu slučajno zadesio:) Siguran sam da ćemo sledeće godine imati dosta zagonetaka sa olimpijskom tematikom.

U principu, nisam pristalica nepotrebnih zbunjujućih faktora u rebusima, ali ovo je blog i ponekad valjda mogu da prođu.

Podnaslov je mogao da glasi: AMERI...(prete nejakim).

Luka је рекао...

Prije je objavljeno POVRATNI REBUS

Ameri, eto, prete nejakima!