среда, 20. новембар 2019.

NOVOSADSKI "KVIZ"

Jutros, dok sam prolazio kraj "mog" kioska, u sekundi mi je pogled uhvatio novitet na polici za enigmatiku - Pojavio se list koji neobično podseća na nekada veoma popularni "Vjesnikov kviz". List nosi broj 153, što me baš iznenadilo jer nisam zapazio prethodnik 152 broja, Malo sam se raspitao, te moja saznanje mogu podeliti s vama. Ovo je list koji se nekada zvao "100 skandi", da bi zadnjih nekoliko brojeva nosio naziv "Kviz skandi", a od ovog broja izdavač (Color Media iz Novog Sada) je odlučio da promenom dizajna (i glave lista) izazove nostalgična sećanja. List ima 54 strane (sve u boji). Od enigmatskih priloga skandinavke su zastupljenje 100%. Urednik je Slaviša Golović, a enigmatiku radi Milinko Pučijašević. "Kviz skandi" izlazi dvomesečno a cena mu je 60 dinara (oko 0,5 evra).

3 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Naknadno objavljena naslovana strana Vjesnikovog kviza. Jovan Nedić šalje radi poređenja.

Belirac је рекао...

Sličnost je - frapantna!

Belirac је рекао...

Ta serijska publikacija ovako je opisana u katalogu Narodne biblioteke Srbije:

Наслов: Kviz Skandi / glavni i odgovorni urednik Slaviša Golović
Кључни наслов: Kviz Skandi
Врста грађе: часопис
Језик: српски
Година: 2019
Нумерисање: 2019, br. 146-
Издавање и производња: Novi Sad : Color Media International, 2019-
Физички опис: 30 cm
Учесталост: Mesečno.
Је наставак: 100 Skandi = ISSN 1820-3647
ISSN: 2620-1860 (ISSN-L 2620-1860)
УДК: 79
COBISS.SR-ID: 327618823