среда, 25. децембар 2019.

ZDENKOVA ČESTITKA

Piše: Zdenko Capan
Jučer sam od gospođe Srebrenke Takšić dobio pošiljku s najnovijim brojem "Pitalice" (nekoliko primjeraka), kao i popratno pismo u kojem mi se zahvaljuje na "doprinosu u izradi novog broja Pitalice". Ovim putem ja bih se zahvalio gospođi Taksić, kao i svim članovima Zagonetačkog društva Vinkovci na ukazanoj časti što su ovaj broj uvrstili i moja dva anagrama, a uzvraćam i lijepe želje povodom Božića i nove 2020. godine.
Koristim priliku da svima, koji danas slave, čestitam Božić.

1 коментар:

vinkovačka filatelija је рекао...

Bilo mi je zadovoljstvo u našem listu predstaviti izvrsnog anagramistu, gospodina Capana. Zahvaljujem se još jednom na suradnji i lijepim željama u ime svih članova i u osobno ime. Srdačan pozdrav! Srebrenka