понедељак, 23. новембар 2020.

REBUSANJE (4272)

3, 4, 5

 

8 коментара:

Анониман је рекао...


Pokušaj odgonetke:

ŠTA LEČI LEPRU? (štale, Čile, pru?)

Vlašar

Migo је рекао...

ŠTA LEČI LEKAR?

N. Petkovski је рекао...

Marko Aurelije je bio VER, a KAR je bio Tit Lukrecije. Verovatno je propust kod imena ovih rimljana, ako rešenje treba da bude LEKAR. Inače u rečnicima LEVER je običan vojnik bez oružja, ili najamni vojnik.

Dejan Minić је рекао...

https://sr.wikipedia.org/wiki/Кар

Анониман је рекао...

Marko Aurelije Kar, rimski car, rođen je u Naroni kod današnjeg Metkovića. A Rimljani se pišu velikim slovom i na makedonskom jeziku. Dragan

N. Petkovski је рекао...

Tačno. Samo što ja nisam našao na internetu pravog Marka Aurelija. Umesto Kara, našao sam samo Vera. Tačno je i to da se sa velikim slovom pišu Rimljani ako se odnose na Rimsko Carstvo (naravno da znam to), ali ako se odnose na grad Rim, onda se pišu malim početnim slovom. Ja sam pisao o građanima. Svaki konstruktivni komentar pozdravljam, odobravam i prihvatam. To je prava čovečka doblest.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Trojica rimskih careva zvala su se Marko Aurelije: prvi je bio mislilac, drugi s nadimkom Prob koga je naslijedio ovaj iz rebusa.

Slavko Bovan је рекао...

Dranag Ivanovski moli komentatora koji se potpisao sa DRAGAN da ubuduće upiše i prezime. Ova poruka mi je stigla mejlom, a dužan sam da vam kažem da prethodna dva dana nisam bio na blogu, a i sad sam na "leru" te nemam snage ni živaca da napišem ponešto po pitanju bespotrebnih rasprava (uz jednu drugu objavu).