среда, 21. јун 2023.

GOJKOVA NOVA KNJIGA




6 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Gojko, čestitam!

ROK BAN је рекао...

ČESTITKA IZ LJUBLJANE.

Gojko је рекао...

Ovo mi je 36.naslov,inače 17.poetska knjiga,DANI ZNANI (rimu ne mogu izbjeći ni u naslovu).U odnosu na druge zbirke je malo neobična,ima 65 pjesama,od kojih su većina rođendanske čestitke(za osobe mi drage koje me okružuju,koje znam:prijateljice, rođaci,djeca,kolege),ostale su posvećena nekim mi dešavanjima,ličnostima,jubilejima,sjećanjima na neke osobe.Rođendanske pjesme sam poredao po datumima,od januara do decembra.Zbirku zatvara pjesma Ćaća koju sam posvetio ocu(preminuo 1999.g.).Namjeravam da mi naredna knjiga bude enigmatska- zagonetke u stihu.U zbirci se je našlo mjesta i za tri "enigmatske" pjesme koje su u prilogu...blogogazdi, blogu TIO i Susretu enigmata u Koceljevi.Kod pjesme BLOG TIO nisam uslikao tri posljednje strofe pa ih evo sada dajem na uvid...

TIO nas privlači
baš poput magneta
svako bi ponešto
tu da zagoneta

Država smo bivša
na blogu u malom
blog nam jeste draži
kad se boji šalom

I konkursa bude
za Dane ludaje
neka nas tu, neka
i neka blog traje (20.12.2022.)

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam i hvala.

Анониман је рекао...

Čestitke, Gojko!

Анониман је рекао...

Od Ejuba! 😃