четвртак, 21. март 2024.

MAGIČNI LIK

Branko Milovanović je dopisati dodatne podatke.

6 коментара:

mihajlo је рекао...

neka mi neko objasni zašto je 8X13 kad ja vidim 7X12

Andon Koloski је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Andon Koloski је рекао...

7×12 + Vjeko Hudolin = 8 x12.

Slavko Bovan је рекао...

Da, u trećem redu nije upisano a može da stane VJEKO HUDOLIN.

zarptica.53 је рекао...

Odgovoran sam za pogrešno navođenje dimenzija štita što se vidi iz inicijalne poruke Branku: "Pozdrav, Branko! Bilo bi mi drago da u Upitniku objaviš ovaj štit 8x13: VJEKO HUDOLIN, VUKADINOVIĆI, BRODOVODITELj, ARHIVSKO JELO, BRUNO KOLARIĆ (mladi hrvatski košarkaš), VODODOLINICA, PROVIJANTSKI, SOLITERISANjE (ružni trend gradnje nebodera). Svako dobro tebi i tvojima!"
Naše godine su učinile svoje. Branko je ispravio svoju grešku, ostala je moja. Ovaj prilog je uklonjen i zamenjen. Hvala za razumevanje!

Анониман је рекао...

Mladi hrvatski košarkaš Bruno Kolarić nastupao je u 4. Pretkadetskoj ligi za Jasku. Izgleda da je prekinuo karijeru jer je našao curu u srednjoj školi. Do daljnjeg bi trebalo zaustaviti objavljivanje ovog zbilja magičnog lika. Pero