понедељак, 6. мај 2024.

REBUSANJE (5136)

Božo Miljević

SOZAH (12-16. mjesto)

7 коментара:

IlijaO је рекао...

DONESI TARTUFA ŽANI ( do nesita rt u Fažani )

Aljoša Vuković је рекао...

Odličan

Slavko Bovan је рекао...

I meni se dopada rebus.

Анониман је рекао...

Po meni je ovo bolji rebus od pobjedničkog. Autor je postigao istarski motiv i u postavci i u rješenju. Čistih 15 bodova. Pero

Zdenko је рекао...

Rečenica nije baš gramatički ispravna.
Akuzativ jednine je TARTUF, a množine TARTUFE.
Ispravno bi bilo DONESI TARTUF (ili TARTUFE) ŽANI.

Božo је рекао...

Zdenko,ja mislim da je rečenica u redu.Ti si naveo samo akuzativ po pitanju donošenja nešto nekome.To je u redu ako je određena količina(jednina ili množina) onoga što se nosi.Ako ta količina nije određena onda koristimo genitiv (koga,čega).
Npr.,obično kažemo "donesi mi novaca","donesi mi jabuka",ili "tartufa",itd.

Zdenko је рекао...

Slažem se, Božo. Previdio sam da u tom slučaju može i genitiv. Rebus je odličan.