петак, 5. јун 2015.

SA KOLONIJE (1)

Enigmatski zadaci (prva petina) Ilijie Ozdanovca sa Enigmatske kolonije u Somboru.
Ilija piše:
Zadaci su od 18. veljače  2008.godine sa natjecanja " Kup Vinkovaca", koje sam tada, kao član ZDV-a Vinkovci organizirao za građane i ljubitelje enigmatike iz Vinkovaca i okolice, malo prilagođen somborskoj koloniji. Nekima od zadataka nisam ja autor- preuzeto iz naših zagonetačkih listova (brojevna piramida- anagrami-uljezi i pitalice iz općih enc. i Googlea). Cilj ovog natjecanja je bio da se provjereni enigmatski znalci sa drugog govornog i teritorijalnog područja pokušaju snaći, kako sam se i ja morao u Boru, a sada i u Somboru! Nekima je uspjelo, nekima ne. Napominjem također, da su zadatke, neki hrvatski enigmati rješili za manje od pola sata, dok je u Somboru bio najuspješniji Zoran Radisavljević, koji je od mogućih 180 bodova , skinuo 138 za 40 min.

6 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Naredna 2 dana (u 9.30 i 18.30) biće objavljene preostale stranice.

IlijaO је рекао...

Vezano uz pitanja sa desne strane, spomenuo bih anegdotu za vrijeme sastavljanja pitanja. Naime, u večernjim satima, jednog dana, "moja najbolja od svih" je zapela praviti kolače. Kako nismo imali konsenzus što da nam pravi , uzela je knjigu recepata "Bakini kolači", a meni se tada učinilo zgodnim, poigrati se sa 3. pitanjem iz "Pitalica". Nisam pogriješio, samo sam u Somboru morao objašnjavati otkuda to bakin ključ!

IlijaO је рекао...

Hajde, Nikola, kad već neće nitko i kad nisi bio u Somboru!Znam da nešto znaš, nešto ćeš naći na Guglu a nešto ćeš , Bogami, i fulati...

Mirka је рекао...

1.C (ostalo su muzički instrumenti)
2.B (ANĐELI)
3.C (OSTALO IMA VEZE SA BILJKAMA) ?
4.B (grčke boginje)
5.B (RIJEKE)
6.B (GLAVNI GRADOVI)
7.D (PALINDROMI)
8.B (DJELA PAVLA PAVLIČIĆA)

Mirka је рекао...

Pitalice:
1.b
2.c
3.b
4.3
5.b
6.a
7.c
8.a
9.b
10.c

IlijaO је рекао...

Savršeno točno!