уторак, 8. септембар 2015.

ZRNCA (915)


8 коментара:

N. Petkovski је рекао...

POL KERES i PETER LEKO

Ali, zar nije PAUL Keres?

IlijaO је рекао...

Jest- uvijek je bio!

Slavko Bovan је рекао...

Moj propust. Obratio sam pažnju na ovog desnog jer je njemu rođendan, a nisam dovoljno pazio da ovaj lijevi mora imati oznaku (t=u).
pardon.

Luka је рекао...

Slavko, nije ovo tvoj propust nego moj! Ovo je totalno neispravna zagonetka (jer su im tri slova različita), i zaslužuje crveni karton (izbacivanje sa bloga), a ako sudac bude milostiv, ja možda prođem i sa žutim.

Naime, Obrađujući Leku, odmah sam uočio Keresa, i ja sam bez provjere "zaključio" da se Paul čita Pol. izvinjavam se cijenjenim rješavačima.

Dragiša је рекао...

APEL S RUKE!
KO PRELETE?

Dragiša је рекао...

APEL S RUKE!
KO PRELETE?

Dragiša је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Luka је рекао...

U Savićevoj arhivi zabilježen je Paunovićev anagram:

RETKO LEPE ...

vjerovatno je mislio na partije!