субота, 7. мај 2016.

REBUSANJE (2163)

Objavljivano u Enigmatskoj radionici 01.02.2011.

10 коментара:

IlijaO је рекао...

ČEČENI JEČE

Milan Žarkovački је рекао...

Ha, ha! :-D

Milan Žarkovački је рекао...

Samo, ovo bi svakako bilo logičnije realizovati sa tri različita Čea. ;-)

Luka је рекао...

Zbog čega? Ja mislim da je ovo skroz OK prezentacija odličnog "istopojmovnog" rebusa.

Milan Žarkovački је рекао...

Zbog Dejanovog komentara uz ovaj moj rebus .

Luka је рекао...

Ja mislim da je Dejanov komentar na mjestu, obzirom da su ovo dvije sasvim različite postavke rebusa!

Dejan Minić је рекао...

Luka, zahvaljujem na pojašnjenjima kolegi Žarkovačkom, koji je malo pobrkao lončiće.

I kod rebusina i kod ovih rebusa ˝sa ponavljanjem pojmova˝ svakako je bolje staviti istu sliku.

U širem smislu, ovo može da bude anatriplozni rebus, ako se ne držimo strogog pravila da svi pojmovi moraju da budu identični (tj. ako može da se kombinuje pojam u jednini, množini ili u ovom slučaju precrtan i sl.)

Milan Žarkovački је рекао...

Hvala obojici na pojašnjenjima! Sad mi je jasno da su to različite vrste rebusa. Mada ja ostajem pri tome da mi se i u drugim, običnim, rebusima sviđa da se ponove iste ličnosti.

Dejan Minić је рекао...

Slavko, izbriši D viška ispod slike, a ubaci da je objavljen 01.02.2011. Sad sam proverio i zaključio da godine vrlo brzo prolaze:)

Slavko Bovan је рекао...

Učinjeno.