уторак, 9. август 2016.

REBUSANJE (2279)

(9)

(7)
Autor: Dragan Ivanovski

11 коментара:

Unknown је рекао...

Ako je ovo drugo MIKRONI već sam ga ranije objavio u Enigmatskij radionici...

Dusan је рекао...

POLIESTAR

Milan Žarkovački је рекао...

Bolje bi bilo bez tog dopisanog "I".

Dejan Minić је рекао...

Nije dopisano slovo nikakav smak sveta. Štaviše, ovako postoji neka simetrija. U neka davna vremena bilo je autora koji su smatrali da rebus treba da bude ili ˝čist˝ ili da svi pojmovi budu obeleženi nekim slovom.

I ja se sećam ovih MIKRONA:)

Milan Žarkovački је рекао...

Hvala, Dejane, na pojašnjenju!

Анониман је рекао...

Šta ti je život. Ja sve do sada mislio da je POLIESTER.
Alhemičar, pardon, Lozničanin

Belirac је рекао...

Dok sam ja bio urednik u bjelovarskom "Čvoru" jedno smo vrijeme insistirali da ili svi pojmovi u rebusu budu obilježeni slovom ili da ne bude ni jedan. Čak se sjećam da sam autoru jednog u tom smislu mješovitog, a inače dobrog rebusa savjetovao da ga objavi u listu koji nije insistirao na takvoj "strogoći".

Slavko Bovan је рекао...

Sretene, pa i jeste POLIESTER, ali provjerih u knjigama da je zabilježeno i ovako.

Slavko Bovan је рекао...

Ilija (Đ), kada mi je ovo stiglo pretpostavio sam da su MIKRONI već objavljeni (vjerujem više puta) ali zbog tematske veze, objavljeno.

Анониман је рекао...

Ako je drugi rebus vec objavljen ne bi trebao biti objavljen, nikad nisam pratio srpsku enigmatiku. Mislim da u Pravopisu pise da je poliestar, ne mogu proveriti jer sam na odmoru u drugom mestu.
Dragan Ivanovski

Slavko Bovan је рекао...

Dragane, sve je pod kontrolom i sve je u redu.
Prijatan odmor.
Očekujem još priloga.
Novi saradnici (a posebno takvog "kalibra") su dobrodošli.