среда, 19. октобар 2016.

REBUSANJE (2361)


6 коментара:

Dusan је рекао...

ko pljeska Cigama

Milan Žarkovački је рекао...

Pretpostavljam da je ovaj eliminisan iz istog onog pogrešnog razloga o kom sam već pisao zašto je pogrešan (Rebusanje 2344: Ko pljeska nama?) , na šta nisam dobio nikakav odgovor.

Milan S. је рекао...

Nije pogrešan, a i odgovorili su ti. Rebus je eliminisan zato što su procenili da je KO PLJESKA... već previše puta korišćena ideja. Ja imam vrlo dobar rebus sa IDE ALAN... ali nakon onog čuvenog IDEALAN SLALOM, i još nekoliko kasnijih varijacija, zaista nema smisla objavljivati ga osim kao kuriozitet (i verovatno neće ugledati svetlo dana).

Ilija Đurković је рекао...

Grehota je ne pomenuti i Čedomirov IDEALAN FOR DOKONOGA VICE (ide Alan Ford oko nogavice).

Milan Žarkovački је рекао...

Milane, izgleda da nisi dobro pročitao komentare uz Rebusanje 2344; tamo Dejan najpre kaže da su taj rebus izbacili, a posle naše male igre nagađanja potvrđuje da sam ja pogodio razlog (od kog sam u međuvremenu odustao) , a to je da „umesto „pljeska“ treba „plješće““. Niko nije reagovao na moje objašnjenje zašto sam odustao od tog razloga koji sam prvobitno bio pretpostavio.

Konkretno, da ponovim pitanje: Zašto su eliminisani rebusi zbog reči „pljeska“ kad je to ispravan oblik?

Milan S. је рекао...

Nisam, posto mi je Banetov razlog bio sasvim dovoljan. Naravno, ovaj drugi nije validan, trebalo je to da provere.