недеља, 9. октобар 2016.

REŠAVAČKO PRVENSTVO

Branisav Nikić

Nebojša Dragomirović
Sreten Perić
 Na 3.Otvorenom prvenstvu Kikinde u rešavanju enigmatskih zadataka poredak je bio:
1. Branislav Nikić (Požarevac) 150
2. Nebojša Dragomirović (Banja Luka) 150
3. Sreten Perić (Loznica) 150
4. Vanja Tomašev (Kikinda) 150
5. Dragiša Cetić (Gacko) 136
6. Milorad Živanić (Beograd) 132
7. Jovan Nedić (Beli Manastir) 132
8. Ilija Ozdanovac (Privlaka) 120
9. Miodrag Ivanišević (Beograd) 118
10. Gojko Mandić (Banja Luka) 110
11. Milan Žarkovački (Novi Sad) 109
12. Želimir Lalić (Beograd) 96
13. Živadin Jovanović (Češljeva Bara) 95
14. Sofija Necin (Novi Sad) 82
15. Milutin Tepšić (Kljajićevo) 80
16. Danijela i Igor Markov (Zrenjanin) 50 (revijalno učešće)
17. Đorđe Radak (Kikinda) 40 (najmlađi učesnik)

Prva petorka nagrađena je knjigama, a Branislav Nikić za Požarevac nosi lep pehar. (Izgleda da Banetu prija kikindska klima. Na Susretima enigmata Srbije 2012. godine osvojio je 3 pehara i bio je najuspešniji učesnik)


8 коментара:

Luka је рекао...

Splitska čestitka svim učesnicima a posebno pobjedniku Banetu!

Mirka је рекао...

Bane, čestitam.

Rešad Besničanin је рекао...

Čestitka pobedniku, pa redom svima, kao i organizatorima. Ja, nažalost, nisam mogao ove godine doći, biće prilike!

Svetlana је рекао...

Čestitka Banetu, a zatim i ostalim učesnicima!

Бранислав Никић је рекао...

Hvala na čestitkama, a ja posebno čestitam ostaloj trojici koji su imali isti broj bodova kao ja. Mislim da smo svi ravnopravno dobri, jer smo uspeli sve da rešimo. Imao sam samo malo više sreće u brzini predaje rešenja.
Slavku se zahvaljujem na gostoprimstvu i na odličnoj organizaciji, kao i ostalim domaćinima koji su doprineli da sve prođe u najboljem redu.

Dejan Minić је рекао...

Bravo, Bane! Čestitke i ostalim učesnicima i organizatoru.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Čestitke najboljima. Ma što li se dogodilo Iliji?

IlijaO је рекао...

Nisam prošao na doping kontroli!!!!
(Ma ne, opet sam pokraden!)
Točnije, dvije-tri zamke u osmosmjerci, jedan previd ( loš prijevod ćirilićnog P u latinično R - pa nek netko kaže da me to P nije došlo "glave"), a onda, naravno, cajtnot- i glupost na kraju, u uskoj vezi s Tvojim "Rjučnukom", ( ukazalo mi se jedno slovo "U" viška iza vidljive sove , pa sam zaključio da je rješenje SOVA UTINA ( za razliku od SOVA).
Ali, ja sam zadovoljan! Ocjena kao i za Široki- pet plus!

Malo zakašnjele, ali iskrene čestitke Banetu i svima koji su se uhvatili ukoštac sa zadatcima i pohvala i zahvala domaćinu i domaćici!