недеља, 9. октобар 2016.

USKORO IZVEŠTAJI

Danas u Kikindi (oko 10.30)

5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Meni se čini da je ovo bilo jedno vrlo uspješno okupljanje enigmata, ali, pošto je moguće da sam supjektivan, sačekaćemo da se oglase gosti.
Što se mene tiče, mislim da sam postigao neke pješačko-trkačke rekorde (ali nije mi bilo teško!). Ipak, morao sam malo "ubiti oko". Bacih se u vodoravan položaj s planom da dremnem 15 minuta, a prije nekoliko minuta probudih se nakon 4 sata dubokog sna.
Sada ću sa Najboljom od svih žena da srknem kafu razgovorušu, pa ću da se prihvatim tastature. Valja objaviti rezultate, napisati koju riječ o skupštini i druženju za lokalne novine (takav je dogovor sa redakcijama).

Krsta је рекао...

ODLIČNO 5 - od EK Kikinde bilo je. Jeste da je Slavko bio glavni organizator svega, ali i ostali "domaći", a pre svih Milijana, bili su na nivou. Kod porodice Bovan bio sam kao u svojoj kući, sve je za najvišu ocenu, ali bi od posluženja posebno izdvojio baklavu sa makom. Sam radni deo Skupštine protekao je u prijatnoj atmosferi, kao i dva takmičenja. Druženje i priče ostaju u trajnoj uspomeni.
Još jednom hvala na svemu!

N. Petkovski је рекао...

Blago vama koji ste tamo bili, a valjda će biti i blago nama koji ćemo čitati šta se sve događalo. Zanima me koliko je težila ovogodišnja šampionska tikva.

N. Petkovski је рекао...

Koliko da se zna: iako nisam bio tamo, bio sam vrlo blizu vas što se tiče apetitskih stvari. I moja najbolja je napravila pitu sa tikvom (ova se tikva kod nas zove prepašanka, slatka - šerbet), a pošto na 50 metara od moje zgrade je slastičarna, trknuo sam po baklavu sa makom (ali i sa fstacima). Dakle kao da sam bio skupa s vama. Ne znam šta ste ručali, mi smo ovde jedan dan imali svinjsku kolenicu, a drugi dan ribu losos. Naravno i vino tikveška kratošija i skopsko pivo. Koliko da se zna.

Belirac је рекао...

Za one koji ne poznaju sve osobe sa slike: (slučajni prolaznik) - čuče: Mirko Stanković, Nebojša Dragomirović, Zlatko Delić, Slavko Bovan, Jovan Nedić - stoje: Milorad Živanić, Josip Dubrović, Miodrag Ivanišević, Gojko Mandić, Dragiša Cetić, Vesna Nedić, Milijana Bovan, Ilija Ozdanovac i Milutin Tepšić - u pozadini, na pozornici: najteže ovogodišnja ludaje.