четвртак, 17. новембар 2016.

ANAGRAMIRANJE (2546)


18 коментара:

Анониман је рекао...

А да Брешана замијени Брошан?
Никола

Luka је рекао...

Ako je i on literat, što meni nije poznato, onda imamo čistu premetaljku.

Анониман је рекао...

Znamo da je taj Luka iz Splita, ali nam baš ta hrvatska zastava nije trebala. Milovan S.

Анониман је рекао...

а сликарски трио:
ШАНТИЋ, БОНАР И МУНК?
Никола

Luka је рекао...

Nije bilo nikakvih primisli, Milovane! "Podlaga" je skinuta sa interneta, što mi učinilo zgodnim radi izreke!!!

Ispričavam se!

Nevenko је рекао...

TIN: BRAĆO NAŠ UMNIK!

Slavko Bovan је рекао...

Gospodinu Milovanu S. preporučujem da pogleda grafičku pripremu "Anagramiranja"(2529) od istog autora.

Zdenko је рекао...

A TU BRANŠIN MOĆNIK!

Mirka је рекао...

ANTUN BRANKO ŠIMIĆ.

IlijaO је рекао...

Jednom sjedismo i popismo pivo u Drinovcima, baš u rodnoj kući poete nad poetama!

Ne treba gledati sve kroz zastavu, čitajte što je čovjek napisao....
jer...
Pjesnici su čuđenje u svijetu
Oni idu zemljom i njihove oči
velike i nijeme rastu pored stvari
Naslonivši uho
na ćutanje što ih okružuje i muči
pjesnici su vječno treptanje u svijetu

Zdenko је рекао...

Drugim riječima (a istim slovima)

POETE

Poete su ushićenje planete.

S iznenađenjem u srcu,
dirljivijim duhom ističu sjaj u onoj sitnici.

Čuju nečiji šušanj i čovjekov vrisak u vici.
I u smrti živi,
poete su nujno vihorenje planete.

Mirka је рекао...

Zdenko....tap-tap-tap. (Ovo je gromki aplauz.)

Željko Jozić је рекао...

Zdenko...hm...ti si genijalac!
Ponekad mi se čini da imaš neku dobru vilu koja radi za
tebe, pa ti šapćući govori u pero anagram svake pjesme. :)

Zdenko је рекао...

Željko, možda nisi daleko od istine. Naime, uvijek kada završim pjesmu, imam nekakav glupi osjećaj da sam je već negdje pročitao. Onda se sjetim da je to anagram i da je mala vjerojatnost da je netko to već napisao :)

Željko Jozić је рекао...

Samozatajan kakav jesi, možda si pomislio: "Idem brzo anagramirati
Šimića, da me ne bi netko sa bloga pretekao i poslao prije." :)

Zdenko је рекао...

Ovu sam izvukao iz arhive, a već je bila objavljena na ovom blogu :)

Željko Jozić је рекао...

Obrađujući emocije nakon čitanja tvog "prepjeva",
zamislio sam kako nekom gordo recitiram tvoju pjesmu
i čekam njegove reakcije. Reakcija je bila: "Baudelaire?...
Ujević?..." Na kraju se rastužen preda i kaže "ne znam".
"Capan, lega moj-Zdenko Capan!"
Koji Capan, kaže on?
"Kako koji? Pa onaj na blogu TIO"!
Dalje nije pitao, da ne bi nedajbože ispao neznalica... :)

Zdenko је рекао...

To što nije čuo za mene, može mu se oprostiti, ali tko još nije čuo za TIO?! :)