петак, 12. април 2024.

NOSTALGIJA (2028)




 Na današnji dan pre 44 godine.

4 коментара:

Gojko је рекао...

Uh,davno bilo.O tome kako se je došlo do ovog rebusa,po kojem me zna enigmatska bratija ponajvie, pisao je ranije i Zoran.Podsjetićemo se kratko "istorijata".
U Čvor Razbibrizi br.338(9.6.'79) imao sam rebus:
muha r,emu b,a rode - Muharem u bar ode
U avgustu iste godine(5 brojeva kasnije)Danko Janković ima rebus:
muha r,e muha, r emu, p uši - Muharem u haremu puši (nikako da tu muhu otjeramo sa muhare)i onda, nakon 8 mjeseci,"treća sreća" ,uočavam da se može nešto i efektnije uraditi: 12.4.1980.
Ostalo mi je u sjećanju da sam taj rebus(bi povelika pošiljka)namjerno poslao 29.2.(rijedak datum, rijedak rebus) te godine i jako brzo je došao na red(43 dana),a Razbibriga je išla svake druge subote.
Možda Štef ili Jovan Nedić zna ponešto o ilustratoru D.Graheku?

Slavko Bovan је рекао...

Naslov rebus je stavio neko da skrene pažnju s onoga na šta smo pomislili na rješenje HARANJE PO HAREMU. Mene to ne asocira na pljačkanje :)

Slavko Bovan је рекао...

Nije loše više puta ponoviti: ODLIČAN REBUS!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Super!