уторак, 13. новембар 2012.

RADOVI U TOKU!



62 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Probam i komentare

Dejan Minić је рекао...

Ohoho...aferim!

Unknown је рекао...

Srećno bilo Slavko!
Rado ću navraćati na tvoj blog, očekujem da brzo bude među najposjećenijima!
Pozdrav iz Podgorice

Zoki1963 је рекао...

Sa srecom

Dusan је рекао...

SRETNO,ZELIM SVE NAJBOLJE!

Анониман је рекао...

SRETNO!!!

(znam to je rudarski pozdrav, ali ni tebi neće biti lako:)

Ljubica Bilalović

Luka је рекао...

I iz Splita dobre želje, a kako već anagramski:

SVESTRANO LOK. ...!

.. i ne samo lokalno.

Luka је рекао...

I mala vježba za Naslovnjake:

UVIO TRUD? AKO!

... i sitne izmjene dobrih želja:

LOKO - SVESTRAN!

LOKO - kao lokalno, i ne samo lokalno,

... te:

SVESTRAN "OKOL"!

OKOL - čest križaljkaški naziv za obor, tor, a ko nam brani da isto shvatimo kao podrućje, okruženje i to ne bilo kakvo, već ENIGMATSKO.

Mesud је рекао...

Upri vamo, upri tamo i nađoh te.
Čestitam na hrabrosti i želim puno uspjeha i posjeta!
Mesud

Dejan Minić је рекао...

Slavko, jesi li siguran da je ovo odbrojavanje do početka rada bloga? Da nije odbrojavanje do Kraja Sveta?!

Slavko Bovan је рекао...

Prvo sam se raspitao kod zaduženih za "Majologiju", pa kako kažu da neće biti smaka svijeta, rekoh sam sebi, hajde da se to proslavi :)

Анониман је рекао...

Evo i mene sa pozdravima iz Holandije i sa zeljama da ti blog bude pun i prepun, da ne mozes glavu da dignes :):):). Samo napred!!!

Nikola Petkovski

mihajlo је рекао...

SLAVKO mnogo lepih trenutaka i zabave
i da se BAR POČEO SAJT brzo okreće na gore
mihajlo

Slavko Bovan је рекао...

Hvala. Za sada spremam materijal i "odbrojavam" na blogu. Makar brojevima (razne šarene) želim da nagradim posjetioce koji dolaze da gledaju radove i daju mi podršku.

Анониман је рекао...

Lako ti je kad imaš brata akademskog slikara!

Slavko Bovan је рекао...

Tako je!
(da bi poruka bila potpisana dovoljno je dole kliknuti na polje "Ime" i u prozorčić upisati "Taj i taj" (sada očekujem komentar od "Tajitaja")

Slavko Bovan је рекао...

Takođe, osim "mojih" brojeva spreman sam prikačiti i koji vaš.
Dakle ako imate neku interesantnu sličicu sa 26, 25, 24... šaljite. Sve je u svrhu uveseljavanja i probne vožnje.

Анониман је рекао...

Ovako je enigmatičnije

N. Petkovski је рекао...

Ajde da probam to ime.

Nikola је рекао...

Dobro je. U Kikindi me prepoznaje cak iz Holandije :):)

Slavko Bovan је рекао...

Bravo Nikola, evo samo za tebe novi broj 27!
Pozdrav za tebe i mladence!

ljubica је рекао...

Da i ja probam da se "legistrujem"

Slavko Bovan је рекао...

Svaka proba u probnom periodu je dobrodošla :)
Danas sam podešavao brojače online posjeta (radi!)

Rok Ban је рекао...

SRETNO,
dočekaćemo i taj dan, nadam se zanimljiv i nezaboravan.

Анониман је рекао...

kad pogledam u broj objavljenih radova (25000) mene je sramota reći da sam enigmata.

Slavko Bovan је рекао...

Nije sve u brojevima. Taj broj (25.000) meni je važan samo radi lakšeg snalaženja u arhivi.

Lično poznajem neke enigmate koji imaju manje od stotinu objavljenih radova, ali RADOVA! (da ne kažem genijalnih).

Анониман је рекао...

doduše, u pravu si, treba neko i da tupi.

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Ne osnovu gornjeg komentara ne mogu da zaključim da li sam pravilno shvaćen.

Dakle,STVARNO POZNAJEM KOLEGE KOJI SU OBJAVILI MALO ALI BAŠŠŠŠ DOBRO.

PS. Nemam ništa protiv anonimnih komentara (koji su enigmatičniji kao što anonimac reče), ali više volim kada znam s kim se dopisujem.

Анониман је рекао...

žao mi je ako sam krivo shvaćen, mislio sam na nas "ostale" nezas(tupljene) s tako velikim brojem radova.

Dejan Minić је рекао...

Slavko, nešto si ga ti ubrzao sa ovim brojevima, ahahaha.

Slavko Bovan је рекао...

Nisam, stavim koji sat ranije JEDNU VARIJANTU BROJA (koji treba da važi od 0-12) da bi noćne ptice uhvatile jedan broj, a onda sutradan malo kasnije (oko 14 sati) stavim drugi ZA DNEVNU SMJENU (12-24).

Slavko Bovan је рекао...

Imam već spremnu još jednu lijepu dvadeseticu :)

Анониман је рекао...

svaka čast na fantastičnim grafikama!

Slavko Bovan је рекао...

Učim se! (samouk sam)

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Neka vas ne zbunjuju ovi uklonjeni komentari.
Nije u pitanju nikakvo "treniranje strogoće".
Nije ništa uklonjeno što je bitno, već sam samo obrisao neke sitnice koje bi mogle da zbunjuju posjetioce.

Zahvaljujem što mi sugestijama skrećete pažnju na (eventalne) propuste.

Dejan Minić је рекао...

Biće opasno, čim ti pokazuješ svoj karakter još u prenatalnom periodu rada bloga;)

Slavko Bovan је рекао...

Juče na ovo mesto došlo (najmanje jednom) 80 (različitih) posetilaca, te se sad pitam koliko će ih (nas) tek biti na "porođaju"
Dnevno u proseku 54!

Obratiti pažnju na ekavica-ijekavica ("pravilo").
Naime, ekavica će biti oficijelna i dominantna, ali pošto sam ijekavac, kada budem pisao nešto manje zvanično (!) biće i ijekanja

Анониман је рекао...

Ma ne brini. Mozemo i stokavicu i ikavicu, pa ako hoces i cakavicu i kajkavicu, pa cak i makedonicu :):):):)

N. Petkovski је рекао...

Eh, nije mi ukucao ime!

N. Petkovski је рекао...

Slavko oprosti, sa zakasnjenjem od 23 sati, 59 minuta i 61 sekundu ti cestitam rodjendan. Ziv bio, veliki prast'o i da se jos duuuuuuuuuuugo druzimo.

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, hvala.

Važno je da ne zakasniš 20.12. jer startujemo "iz letećeg starta" (specijalno za tebe ova četrnaestica)

N. Petkovski је рекао...

Hvala. Dotad cu vec biti kuci. Samo napisi u koliko sati je start, da ne bi zakasnio na cilju. Zelim postici rekord - bar makedonski u sprintu. (Nekoc u drugom razredu gimnazije na satu fiskulture sam oborio 4 ondasnja makedonska rekorda u trci na 100 i 200 metara i skoku udalj i troskoku. Zapanjeni profesori su se hvatali za glavi - kad ovaj na satu fiskulture bez ikakvih treninga i u obicnim patikama ovo radi, sta bi uradio kad bi trenirao i obucavao se. Nazalost moja atletska karijera gde sam imao predispozicija i za daleko veca dostignuca tu je i stala. Nije mi bilo dozvoljeno da se dalje "bavim" atletikom i jedan izuzetan talenat se ugasio. Onda nije bilo ovoga "Ja imam talenat".)
Dakle satnicu na sunce, zelim rekorde !!! :):):)

Slavko Bovan је рекао...

20.12.2012. u 00.00.01

Slavko Bovan је рекао...

Nikola (i ostali), idemo dalje
13. za sve nestrpljive će se pojaviti u 5 verzija!
Neke su zaista interesantne.

N. Petkovski је рекао...

Dakle start je 20.12.2012. u 00.00.01. Ih, pa to je sa zakasnjenjem od citave jedne sekunde!. To znaci da ako ja pretrcim 100 metara za 12,00 sekundi, ovako cu stici na cilj sa 13,00 sekundi, a to je, brate, slab rezultat.!

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, svi se nadamo da će ovo biti maraton!

N. Petkovski је рекао...

Ma naravno da MORA biti maraton. Kakve vajde ako kratko traje. Treba da bude u stilu autotrke "24 sati Lemana", a vreme ulaska u trku je nevazno. Vazno je da je trka non-stop, t.j. tupljenje i ostrenje do poslednjeg daha. Samo napred, jedva cekamo! Sve sto budes ti tupio, mi cemo naostriti, pa obrnuto - sve sto mi istupimo, ti naostri.

Setih se jednog lepog anagrama: Ako ih je mnogo na vrhu, znaci da je vrh tup!

Unknown је рекао...

Iźedoh se više od nestrpljenja!
Preśešće mi ovo čekanje do starta bloga!
Pozdrav Slavku i svima koji navraćaju na ovaj blog iako je "under reconstruction"!

Slavko Bovan је рекао...

Još malo strpljenja. Radim svakodnevno (ima još dosta sitnih podešavanja). Ova svakodnevna (brojna)navraćanja kolega mi mnogo pomažu kako bih podesio sve parametre te da bi sve funkcionisalo kako treba od starta.

Slavko Bovan је рекао...

Evo, lagano stigoh do jednocifrenih brojeva. Devetka je na snazi večeras od ponoći

Slavko Bovan је рекао...

Dakle, blizu smo!
(danas sam probao neke akrobacije, te kako akrobacije nisu uspjele, vraćam se na normalnu varijantu)

Luka је рекао...

E, DA, ADVENT!

N. Petkovski је рекао...

Mora se istaći da ova LALA OSMICA nema veze sa mojim boravkom u zemlji lala.

Slavko Bovan је рекао...

Dok su pojedinci čekali početak rada bloga, hodajući (nestrpljivo) tamo-amo po travnjaku, ugazili su puteljak...

Slavko Bovan је рекао...

Još koji sat i osmica će da pukne i ustupi mjesto sedmici.

Slavko Bovan је рекао...

Sedmica

Slavko Bovan је рекао...

Da li je neko prebrojao koliko je brojeva 7, pa da promijenim sliku :)

Slavko Bovan је рекао...

Sutra ćemo i broj 5 da zgužvamo i bacimo.

Анониман је рекао...

prijatan pocetak prijatelju panonski
prica:prividjenje poj...pripravnice - prava poslastica
predstavi prvoplasiranu.

moze li za anagram resenje:
heroj ulice