петак, 22. јул 2016.

REBUSANJE (2252)


9 коментара:

IlijaO је рекао...

PUTKA SETERE ŠETA ( put, kasete, rešeta)

Dejan Minić је рекао...

Sad vidim da je strelica mogla da bude bolje postavljena, jer pokazuje nešto drugo (ne put).

Milan Žarkovački је рекао...

Da, Dejane, ta strelica je zbunjujuća jer pokazuje baš u travku pored puta; ali zanima me i zašto su te kasete toliko neupadljive; vidi se i kućica i žito i travica i balvan i planine i svašta nešto, a od tri jednostavna pojma iz fraze kasete se jedva vide a i ta rešeta su skoro na ivici prepoznatljivosti. Malo sam možda previše duhovito obojio ovo pitanje, ali već od ranije me zanima zašto na tvojim ilustracijama rebusa ima toliko nevažnih detalja a oni važni su često bez potrebe previše sitni i jedva prepoznatljivi. Razumem da su ukusi različiti, ali takvo ilustrovanje često, jednostavno, nije praktično.

Milan Žarkovački је рекао...

Šta je „Putka“? Slično kao juče kod Baneta, možda bi bilo bolje da je prva reč fraze „maj“.

Dejan Minić је рекао...

Nikad čuo za putku!

Rebuse tako ilustrujem zbog estetike i ponekad jesu neki pojmovi (neopravdano) sitni, ne slažem se da to radim često. Ovde sam se baš zaigrao, pa sam Slavku poslao bolji prikaz. Milane, eto da i ti jednom budeš u pravu (ovo je, naravno, ironija):)

Dejan Minić је рекао...

Vidim da se i Slavko igra:)

Milan Žarkovački је рекао...

Oho, kakva ilustracija!

Onda je:
Vlatka...

Preterao sam, naravno. I da: nije često ali je prečesto. :-)

Nedjeljko Nedić је рекао...

Dejane, ovo je istokorijenski rebus, jer je ime VLATKA izvedeno od riječi VLAT!

Milan Žarkovački је рекао...

Nije, Nedjeljko, nego iz imena Vladica.