недеља, 30. септембар 2018.

REBUSANJE (3383)

Enigmatski Dani ludaje 2018.
9. mesto - 13 poena.

4 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Rješavači, šta je zapelo?!

Svetlana је рекао...

Opet lupeta Obrad, a ne ja (o petlu petao, bradan, eja)

Sve same ptice, od toga tri duže od 4 slova, što postavci daje težinu. Sasvim normalno i realno rešenje. Sem one, (po meni, kod Mihajlovog rebusa prodiskutovane) "manice" mešanja čistog nabrajanja i odnosa dve ptice u postavci, sve mi se sviđa. Jedino mi fali "nešto", da "vrišti" i time skrene pažnju na rebus. Ne znam kako to da opišem... :)

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno.

Svetlana је рекао...

Sad vidim da sutra na red dolazi 11. mesto, tako da ću s ovim završiti svoje davanje komentara tuđim rebusima, da vam ne bih izašla na vrh nosa. Ionako bih se samo ponavljala, a i ne smatram da sam JA prava osoba koja bi trebala ovo da radi. Cilj mi je bio pokazati da nije baš sve samo u lepom rešenju, jer ono vrlo često povlači za sobom velike manjkavosti u postavci, a visoko vrednovanje takvih rebusa redovno "razljućuje" one koje takve stvari izbegavaju i svim silama se trude da stvore najbolje moguće u okviru postavljenog zadatka u svim elementima rebusa.