недеља, 14. октобар 2018.

BJELOVAR (26)

Hajro Hodžić

Nedjeljko Nedić

Željko Bilankov
Priznanja „Čvora“
1. Željko Bilankov, Split
2. Slavko Bovan, Kikinda
3. Miroslav Cvetković, Niš
4. Irena Galogaža, Rijeka
5. Hajrudin Hodžić, USA
6. Miroslav Martinić, Bjelovar
7. Franjo Martinović, Sisak
8. Nedjeljko Nedić, Ugljara
9. Boro Rogić, Bjelovar
10. Ksenija Sabljić, Bjelovar
11. Vladimir Šarić, Šimanovci
12. Ljiljana Tuk Jandragić, Bjelovar
13. Stjepan Tumpić, Varaždin
14. Jovan Vuković, Nova Pazova

1 коментар:

Анониман је рекао...

Ako sam sa 15 godina objavio prvi rad u "Čvoru",
imao veliki opus u sva "Čvor"-ova izdanja, dobio
Priznanje za dugogodišnje članstvo i doprinos
jugoslovenskoj enigmatici, od "Čvor"-а, mislim
da je bio red da me bar netko spomene na ovoj
manifestaciji. Nije toliko meni bitno, koliko
fakt da su i makedonski enigmati imali svoj
doprinos u stvaranju normirane, kvalitetne
enigmatike u regionu. Naravno, u više navrata
sam čestitao Štefu i njegovim saradnicima na
pionerskom poduhvatu koji je etablirao YU i
potom hrvatsku enigmatiku u sam vrh svjetske
i europske enigmatike.

Dragan Ivanovski