петак, 28. фебруар 2020.

"KVISKOTEKA" U PODGORICI

 
Piše: Ilija Đurković
Ličnim trudom i voljom sam se izborio da “Kviskoteka” stigne u Podgoricu!
Kontaktom sa vodećim lokalnim dobavljačem štampe i nakon izražene molbe za obezbjeđivanje zagrebačkog časopisa, ispunila mi se želja da na jednom punktu u Podgorici mogu kupiti “Kviskoteku”. Pošto odavno na kiosk u tržnom centru dolazi “50 skandi”, zamolio sam ih da nabave i udarni časopis istog izdavača. Danas sam (pored “Feniksa” koji odavno kupujem u PG), nabavio i primjerak “Kviskoteke”, na svoje veliko zadovoljstvo.
Šaljem i sliku lagerovanog najnovijeg broja u svojoj kolekciji.

3 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

Poslednji broj prije ovog najnovijeg, bio je onaj sa Hankom Paldum na naslovnici, nabavljen prilikom boravka u Zagrebu u junu prošle godine na proslavi na Jarunu...

Belirac је рекао...

Stiže samo jedan primjerak "Kviskoteke"?

Ilija Đurković је рекао...

To je taj jedan za mene, valjda su odlučili da samo taj jedan primjerak nabavljaju, tako da ga moram rezervisati kod prodavačica da ne prođe...
Vidim da na nekoliko punktova u gradu stižu recimo po dva primjerka "Feniksa".