петак, 24. децембар 2021.

PASIJANS

Milan Sečujski

8 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Na svahiliju :)

Slavko Bovan је рекао...

Naravno, prethodno je pokušaj šale. Jedan sasvim običan (dobar) pasijans.

Slavko Bovan је рекао...

Đe je zapelo? Noćna smjena nije ni pokušala, a dnevna smjena još pije kafu?!!

Svetlana је рекао...

VILICA
rilica
lirika
slikar
kistar
TORAKS

Ostaviću nekom drugom da izađe na kraj sa bubregom. :D

Milan S. је рекао...

Odlično! Ima logogrif, doduše, ali sad vidim da bi se to moglo izbeći sa ILIRAC. Moja varijanta je uključivala CITRAL (opskurni aldehid), pa mi se nije mnogo dopadala. Možda je, u ovoj varijanti, umesto kistara za nijansu bolje rešenje RASKOL.

Božo је рекао...

TORAKS
brokat
utroba
rugoba
gubera
BUBREG

Vilicu i bubreg sam odmah registrovao,ali da ne bi Svetlane,nikad se ne bih setio toraksa.

Božo је рекао...

Tek naknadno videh da je i "utroba"došla na mesto gde treba.

Milan S. је рекао...

Da, i ja sam to tek naknadno video :)

U mom rešenju nema "gubere", pojmovi su klasičniji:

TORAKS
brokat
utroba
tabure
gurbet
BUBREG