петак, 22. јул 2022.

REBUSANJE (4251)

Božo Miljević

10 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Ovo duže vremena stoji nerešeno. Pokušavao sam i ja, ali mi ne ide, pa se pitam da li su brojke iznad rebusa u redu.

Božo је рекао...

Postavka 5,3,4,2,3

M. Милићевић је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
M. Милићевић је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
M. Милићевић је рекао...

Још како друже патим
Трећа срећа

Božo је рекао...

Tačno.
(Joška kod ruže pa Tim)

Анониман је рекао...

Joška je Fišer,a ovaj je Joško. Rajko

Slavko Bovan је рекао...

Osoba koja se potpisuje sa "Rajko" odmah, ali ODMAH, da mi pošalje mejl na slavkobovan@gmail.com.

Uzgred rečeno JOŠKA jeste Skoblar. Možda je i Joško, ali dokazano je Joška.

Božo је рекао...

Uvek su u upotrebi bila oba nadimka,zavisno od toga gde se koriste,a može se pronaći mnogo primera za oba.

N. Petkovski је рекао...

Eto gde je bila kvaka. Oduvek sam znao SAMO za nadimak JOŠKO, prvi put u životu nailazim na JOŠKA. I na internetu kad ukucate Josip Skoblar, otvoriće vam se ovo:

Josip Skoblar
Osobni podatci
Puno ime Josip Skoblar
Nadimak Joško
Rođenje 12. ožujka 1941.
Privlaka, Hrvatska
Visina 182 cm ... itd, itd.

Dakle, ne tvrdim da ne postoji JOŠKA, rešavajući rebus jasno mi je bilo da je prva reč JOŠ, a zadnja PATIM, ono u sredini nisam mogao da uklopim. Potražio sam pomoć internetom, ali tamo stoji "nadimak Joško" (nema Joška) i tako nisam došao do rešenja. Ako ništa drugo, bar sam naučio da je Skoblar imao dva nadimka.