четвртак, 28. јул 2022.

REBUSANJE (4257)

11 коментара:

N. Petkovski је рекао...

TATULA ŽUNE MICE = TATU LAŽU NEMICE

M. Милићевић је рекао...

На слици је једна мица

Dejan Minić је рекао...

Ja stavio da jedna bude mice.

M. Милићевић је рекао...

Могао си онда и једну жуну да ставиш!

Svetlana је рекао...

U rečniku piše da mogu oba oblika (čak je množina češća), tako da je, Miloše, sve u redu.

M. Милићевић је рекао...

У речнике пише и психијатор а сви знамо да је психијатар.

Dejan Minić је рекао...

Poštujem Miloševu primedbu i ironiju, ali ovako će ostati.

Slavko Bovan је рекао...

Pošti se ova igra zove i MLIN da nije rješenje TATU LAŽU NEMLIN? :)

Miloše, ne kaže se "u rečniku piše" već (jedino ispravno) PIŠE I NA TARABI...

Zabavljajte se ljudi i zadržite dobro raspoloženje.

M. Милићевић је рекао...

Хтједох бити духовит а испадох ироничан. Жао ми је.

Slavko Bovan је рекао...

Jedva čekam da na rade dođe jedan moj rebus koji je Dejan pripremio prije 20-tak dana. Tek tad će biti materijala i za T i za O.

Svetlana је рекао...

Moj prvi rebus koji sam ikad sastavila i poslala na objavu, bio je odbijen prvenstveno zbog ilustracije (tada još nisam znala da koristim napredne funkcije programa za obradu slika), a i zbog toga što sam koristila naziv mica, a rečeno mi je da je pravilno mice. Znam da sam potražila na internetu potvrdu toga i pronašla je.

Rečnike onda još nisam imala, tako da sam morala na taj način da se snalazim. Ima tome već više od sedam godina, ali mi se čini da je HJP bio u pitanju. Sada tamo više nema nijednog od ta dva oblika.

Danas, sa malo više iskustva nego onda, otkrila sam da u stvari postoje dve različite igre koje se tako zovu :)))
Jedna je mlin, a druga dame, a na internetu mlin zovu i micom i micama, a dame uglavnom micama. Šta je od toga pravilno, a šta nije, neka otkrije neko drugi. :D