среда, 24. јул 2024.

SA FEJSBUKA

Piše Robert Pauletić (na FB): STRAH I TREPET ZA KONKURENCIJU!
Ove sezone na fejsu nisam objavio naslovnicu Ljetne Kviskoteke (tridesete po redu!) ali evo, hoću ovu ludu naslovnicu drugog, sestrinskog specijala KVISKOTEKA PLAŽA (od danas na kioscima).
52 stranice fantastične enigmatike, konačno na tvrđem, boljem unutrašnjem 60-gramskom papiru, puno ljepšem za rješavanje!
Prolistao sam malo konkurenciju na kiosku i moram reći da mi je pomalo i neugodno koliko smo bolji od ostalih! Na kioscima su istodobno KVISKOTEKA LjETO, KVISKOTEKA PLAŽA, 101 MORE i od petka 50 OLIMPIKA! Naša mala tvornica enigmatike caruje!

6 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ciganin hvali svoga konja

Gledaš, je li, moga konja,
Gospodaru stari?
Ne znaš je li konj il ptica
Lastavica?
Skidaj naočari
Ne možeš se nagledati,
Već hajde pazari!
Ti još pitaš za Putalja,
Da li valja?
Nemaj brige!
Da ne valja, ne bi bio
On kod Cige.
Ne možes ga u carevoj
Naći štali,
Samo Ciga što ne ume
Da ga hvali.
Da ga pospe suvim zlatom,
Ko ne štedi,
Još i onda jedan dukat
Više vredi.

Ako imaš, jede seno,
Zob i slamu,
Ako nemaš, on ne ište,
Ne treba mu.
Nemoj da mu gledaš zube,
Moj golube,
Ni ja mu ih nisam gledo,
Nemoj ni ti,
Taj ne može ostariti.
Što ga duže teraš, kume,
Sve je mladji,
Pa de sad mu
Para nadji!
A što pitaš hoće l moći
Kakav jendek da preskoči.
Jendek, jendek, kakav jendek?
Taj se nije još rodio,
Koj on nije preskočio,
Preskoči ga tako lako
Kao da je pile neko,
I to uzduž, ne popreko.

Ja ga jašem bez sedla,
Sedlasta mu ledja,
Za pasoš ga ne pitaj,
Jer to njega vredja.
Idi, kume, idi, idi,
Još me pitaš kako vidi
To je da se pripoveda
Vidi ostrag ko i spreda,
Vidi noću ko na danu,
A na danu ko u noci,
Takve su mu oči.

A što pitaš, moj prijane,
Ima l mane,
Ta zato ga i prodajem,
Moj prijane,
Jerbo nema mane,
Takvi konji nisu za nas,
Za Cigane.

A brzina kakva mu je?
Malko je brži od oluje.
Sad ćeš čuti,
Kazaću ti
Jednom sam se iz Erduta
Vraćo s puta.
Mada nas je pljusak vijo,
On se nije umorio.

Munja sevne, a on rže,
Pljusak brzo, a on brže
Pljusak pišman na mog hata,
Pa ga hvata,
A Putalj ga preko gleda,
Pa se ne da.
Pljusak leti da polije,
- Tek što nije!
Kad stigosmo pod šatora,
U ciganski dvorac lep,
Na mom konju sve je suvo,
Pokiso mu samo
Rep.

Slavko Bovan је рекао...

Možda je Robert u pravu pa da je Kviskoteka mnogo bolja od Feniksa, Kvizorame,... Možda! To bolje od mene znaju konzumenti enigmatskih izdanja u Hrvatskoj. Ipak, nisam mogao da odolim a da ne podijelim ovu poučnu pjesmu J. J. Zmaja.

Slavko Bovan је рекао...

Dodatak, svako predstavljanje enigmatskih listova koji izlaze u Hrvatskoj na blogu Nedjeljka Nedića me razveseli. Najčešće je Nedjeljko pjesnički nadaren skoro kao Robert u ovom tekstu. Samo je razlika u tome što Nedjeljko nahvali svaki list. (Samo gusle fale).

Da se razumijemo, nemam ništa protiv. Treba hvaliti sve što zaslužuje da se hvali.

Анониман је рекао...

Kod nas (kada se netko hvališe) narod kaže: Hvalite me usta moja jer ću vas - RAZDRT ! ! !

a ima i ova: Tko se hvali, sam se kvari !


stjena




N. Petkovski је рекао...

IH!!!!! Na naslovnoj strani takvog vrhunskog časopisa ukršteničica 3x5 sa crnim poljem!!!???

Mogla je recimo ovakva ukršteničica: vodoravno: PST, LER, ARA, ŽUT, AMA, okomito: PLAŽA, SERUM, TRATA.

Naravno i još mnogo drugih ukršteničica bez crnog polja.

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.